اتریوم (ETH) باز هم به 2000 دلار نزدیک می شود.

IMG_20230506_094534_892

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، بار دیگر به سطح قیمت 2000 دلار نزدیک شده است. طبق داده‌های CoinGecko، در حال حاضر با قیمت 1981.32 دلار معامله می‌شود.

 افزایش 5.7 درصدی قیمت اتریوم در کنار حجم معاملات 24 ساعته بیش از 10 میلیارد دلار است.

افزایش قیمت اتریوم همزمان با رکورد سوزاندن اتریوم در 24 ساعت گذشته است. دیوید هافمن، یکی از علاقه‌مندان به اتریوم، توییت کرد که 10300 ETH سوزانده شده است که حدود نیمی از این مقدار توسط معاملات Uniswap مصرف شده است.

 افزایش سوزاندن اتریوم به دلیل فصل فعلی memecoin است که عمدتاً در شبکه اصلی اتریوم اتفاق می‌افتد و باعث افزایش هزینه‌های گاز و سوزاندن بیشتر اتریوم می‌شود.

به گفته Mercek تحلیلگر کریپتو، عرضه ETH در 30 روز گذشته 0.80 درصد کاهش یافته است و فصل میم در حال انجام به طور بالقوه میزان سوخت را دو برابر می کند. Mercek پیشنهاد می‌کند که هر چه فصل میم‌ها بیشتر طول بکشد، ETH بیشتری سوزانده می‌شود و بر دارندگان ETH تأثیر مثبت می‌گذارد، حتی اگر از memecoin‌ها خوششان نیاید.

در دیگر اخبار اتریوم، علاقه باز (OI) به اتریوم نیز شاهد افزایش قابل توجهی است. بیزانتین جنرال، یک تحلیلگر رمزارز، خاطرنشان کرد که OI اتریوم در حال “بسیار دیوانه کننده” است.

 داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که Binance، یک صرافی پیشرو در ارزهای دیجیتال، بالاترین OI را در ETH با 1.27 میلیون دارد که نشان دهنده 37.19٪ از کل سود باز است. این افزایش علاقه باز نشان می‌دهد که تعداد فزاینده‌ای از سرمایه‌گذاران روی تغییرات قیمت آتی اتریوم شرط‌بندی می‌کنند و لایه دیگری از احساسات صعودی را به چشم‌انداز فعلی بازار اضافه می‌کنند.

Related Posts

Leave a comment