ارز Cardano جهانی می شود: کارگاه های آموزشی جهانی برای به روز رسانی تغییر بازی اعلام شد.

IMG_20230513_120123_247

سازمانInput Output Global (IOG)، EMURGO و بنیاد کاردانو فهرستی از متقاضیان منتخب را برای رهبری کارگاه هایی با هدف بحث CIP-1694 نشان داده اند. این پیشنهاد برای ایجاد یک مکانیسم حکومتی غیرمتمرکز زنجیره ای برای عصر ولتر کاردانو در نظر گرفته شده است. فرآیند انتخاب بسیار رقابتی بود و بیش از 75 درخواست از طیف متنوعی از مکان‌ها در سراسر جهان از جمله آمریکای شمالی، LATAM و آفریقا دریافت شد.

هدف عصر ولتر ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز و دموکراتیک با استفاده از سیستم رای گیری و خزانه داری است. شرکت‌کنندگان می‌توانند از سهام و حق رأی خود برای تأثیرگذاری بر توسعه شبکه، ترویج شفافیت و فراگیری برای دوام طولانی‌مدت استفاده کنند. این کارگاه ها از ماه مه تا ژوئیه برگزار می شود و تمرکز اصلی آنها بر کاوش آخرین پیشرفت ها در حاکمیت زنجیره ای پیشنهاد شده در CIP-1694 خواهد بود. کارگاه های حضوری در بیش از 20 مکان در سراسر جهان برگزار می شود و فرصتی منحصر به فرد برای شرکت کنندگان برای ایجاد شبکه، تبادل ایده و همکاری با جوامع محلی Cardano خود فراهم می کند. همچنین بیش از 25 کارگاه مجازی برگزار خواهد شد که امکان شرکت در آن را برای افرادی که نمی توانند به صورت حضوری در آن شرکت کنند، فراهم می کند.

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، اظهار داشت که عصر ولتر به عنوان نمونه ای برای بقیه صنعت کریپتو در مورد نحوه اجرای مدیریت غیرمتمرکز عمل خواهد کرد، دقیقاً مانند کاری که کاردانو با سهامداری انجام داد. با انتخاب نامزدهای کارگاه، جامعه کاردانو یک قدم به دستیابی به این هدف نزدیکتر شده است.

Related Posts

Leave a comment