ارزCardano (ADA) در رتبه بندی DeFi TVL سر به فلک می کشد.

IMG_20230518_123555_775

کاردانو در حال صعود به رتبه بندی DeFi TVL است. طبق گفته DefiLlama، Cardano در جایگاه شانزدهم تمام زنجیره های DeFi با ارزش کل قفل شده (TVL) 183.16 میلیون دلار قرار دارد. این شامل گزینه staking، بر اساس داده های DefiLlama است.

کاردانو از چندین زنجیره مانند بیت کوین و EOS پیشی می گیرد، در حالی که پیش از کاردانو در رتبه بندی DeFi، Klaytn، Ultron، Fantom و دیگران قرار دارند.

اتریوم با 30.92 میلیارد دلار TVL به عنوان بزرگترین زنجیره دیفای رتبه بندی می شود و پس از آن Tron با ارزش کل قفل شده 5.46 میلیارد دلار قرار دارد. حساب کاربری ADA Whale در توییتر متمرکز بر کاردانو توجه را به صعود کاردانو در رتبه بندی DeFi جلب می کند. ADA Whale با به اشتراک گذاشتن اسکرین شات از کاردانو که در جایگاه شانزدهم نشسته است، از هیجان خود پرده برداری کرد. بر اساس تخمین وی، Cardano از 15 برنامه برتر 10 میلیون دلار است و کمتر از دو برابر TVL فعلی خود برای ورود به 10 برتر نیاز دارد. او خاطرنشان می کند که رشد می رسد حتی اگر بزرگترین dApps هنوز راه اندازی نشده باشد، و TVL بیشتر در ADA که در حال حاضر 88 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است.

کاردانو از ابتدای سال 2023 شاهد رشد ثابتی در ارزش کل قفل شده DeFi (TVL) بوده است که نشان دهنده ارزش دارایی های سپرده شده است. ارزش کل قفل شده در ADA اخیراً در 14 می به بالاترین حد خود یعنی 504 میلیون ADA رسید. سال 2022 شاهد ارتقاء Vasil بودیم که قابلیت‌های قرارداد هوشمند کاردانو را افزایش می‌دهد، پخش می‌شود و پس از آن dApp‌های جدید راه‌اندازی می‌شوند.

یک نمونه پروتکل Djed stablecoin است که در اواخر ژانویه سال جاری در شبکه اصلی مستقر شد. Djed در حال حاضر پنجمین کاردانو از نظر DeFi TVL است که 13.8 میلیون دلار است.

Related Posts

Leave a comment