ارزCosmos (ATOM) در آستانه ادغام پروتکل اصلی تا ۵ درصد رشد می کند.

IMG_20230509_125700_439

ارزCosmos (ATOM) از فروش مداوم خود در هفته گذشته خارج می شود زیرا قیمت آن طی 24 ساعت گذشته با رشد 5 درصدی به 11.1 دلار رسیده است. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ATOM اکنون با 1.20 درصد کاهش در دوره هفت روزه آخر مواجه شده است. بازار کریپتو یکی از شدیدترین نوسانات خود را تا کنون در این ماه تجربه می کند، با مجموع سرمایه 1.15 تریلیون دلار در بالای 3.04 درصد رکود. بازار با وجود ازدحام در شبکه بیت کوین به دنبال ازدحام که پروتکل در آخر هفته با آن مواجه شد، به هفته امیدوارکننده باز شد.

برای Cosmos، رالی فعلی ناشی از این اعلامیه است که اولین زنجیره مصرف کننده پروتکل با نام نوترون قرار است چهارشنبه آینده فعال شود. همانطور که پروتکل نشان داد، حرکت برای پرتاب نوترون در منطقه اقتصادی اتم انجام خواهد شد و بر اساس تصویب پیشنهاد شماره 792 است. نوترون به عنوان یک پلتفرم CosmWasm بدون مجوز که توسط پلتفرم Cosmos ایمن شده است نامگذاری شده است. نکته قابل توجه، نوترون به‌عنوان یک فعال‌کننده قرارداد هوشمند طراحی شده است که به‌طور خودکار برنامه‌های غیرمتمرکز میزبانی شده روی آن را برای کار در شبکه‌های عمومی مختلف تحت فشار قرار می‌دهد. اتفاق می افتد!  

نوترون به عنوان یک تغییر دهنده بازی برای پلتفرم Cosmos تعیین شده است، و زنجیره مادر از اعتباردهندگان آن می‌خواهد تا برای عرضه بعدی در هفته آینده آماده شوند.

تا آنجا که به اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) مربوط می شود، تطبیق پذیری قراردادهای هوشمند تا حدی معیاری از ارتباط بین پروتکل های لایه 1 و 2 است. امروزه، شبکه‌ها برای ارائه زیرساخت‌های مقیاس‌پذیرتر در حال تکامل هستند که می‌توانند از موج بعدی کاربرانی که پیش‌بینی می‌شود راه خود را به صنعت باز کنند، پشتیبانی کند. در میان این رشد، Cosmos، Polygon zkEVM، Arbitrum، Filecoin’s FVM و zkSync Era از سرسخت‌ترین مبتکرانی هستند که در تلاش برای ارائه خدمات و محصول مقیاس‌پذیرتر از رقبا پیشی گرفته‌اند.

Related Posts

Leave a comment