اولین فروشگاه ftNFT در دبی مال افتتاح شد.

photo_2023-03-17_13-33-16

پلتفرم (FTN)، اکوسیستمی از ارزهای دیجیتال و محصولات NFT، جزئیاتی را برای اولین فروشگاه “فیزیکی” خود را برای توکن های غیرقابل تعویض خود (NFT) به اشتراک می گذارد. پس از افتتاح فروشگاه ftNFT در مرکز خرید امارات، فستکس (FTN) به دبی مال، بزرگترین مرکز تجاری دبی می آید. فروشگاه ftNFT توسط Fastex در تاریخ 16 مارس در دبی مال افتتاح می شود طبق اعلام رسمی تیم اکوسیستم fastex (FTN)، این فروشگاه آماده افتتاح ftNFT، یک فروشگاه فیزیکی منحصر به فرد NFT در دبی مال است. . مراسم افتتاحیه بزرگ در روز پنجشنبه 16 مارس 2023 برگزار خواهد .
در این فروشگاه NFT ها با اقلام فیزیکی همراه خواهند بود. به این ترتیب، فروشگاه ftNFT یک تجربه کاملاً جدید را برای مبتدیان و علاقه مندان باتجربه NFT از سراسر جهان باز خواهد کرد. بازدیدکنندگان می توانند به طور همزمان اقلام فیزیکی و دیجیتالی را خریداری کنند تا بخشی از انقلاب Web3 شوند. راه‌اندازی فروشگاه‌های ftNFT نقطه عطفی برای اکوسیستم Fastex (FTN) است که دارای مبادله دارایی‌های دیجیتال، دروازه پرداخت، پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFis) است.
با وجود راه‌اندازی اخیر، فروشگاه ftNFT در مرکز خرید امارات، که قبلاً یک فروشگاه فیزیکی توسط Fastex (FTN) بود، بازخورد مثبتی کسب کرد که باید به مفهوم منحصر به فرد، کارکنان دوستانه و سطح بی‌نظیر پشتیبانی مشتری نسبت داده شود. در حالی که دبی مال بزرگتر و محبوب تر است، تیم Fastex (FTN) انتظار دارد که فروشگاه تازه راه اندازی شده پذیرش فیزیکی NFT را در سراسر جهان تسریع کند.

راه‌اندازی دومین فروشگاه ftNFT همچنین کاربران جدیدی را به سایر محصولات Fastex (FTN) در بخش‌های GameFi، DeFi و metaverse می‌آورد. همانطور که قبلاً پوشش داده شد، Fastex (FTN) اخیراً در مجموع 23 میلیون دلار از فروش خصوصی و عمومی دارایی اصلی اصلی خود FTN جمع آوری کرده است. این توکن به ابزارهای مختلف در اکوسیستم Fastex (FTN) مجهز خواهد شد.

Related Posts

Leave a comment