اپرا هوش مصنوعی مولد را در آخرین به روز رسانی مرورگر ادغام می کند.

IMG_20230426_114357_036

مرورگر وب چند پلتفرمی Opera اعلام کرد که نسخه آتی خود، Opera One، دارای تعداد زیادی ویژگی جدید از جمله ادغام هوش مصنوعی در مرورگر است.هوش مصنوعی (AI) با فراگیرتر شدن این فناوری در صنایع بزرگ در سراسر جهان، سرفصل خبرها شده است.

 مرورگر وب قدیمی اپرا آخرین نسخه برنامه خود، Opera One را معرفی کرد که شامل یک ادغام AI مولد جدید است. طبق گفته اپرا، ویژگی هوش مصنوعی درون مرورگر که به عنوان AI Prompt شناخته می‌شود، «اعلان‌های متنی» را برای صفحات وب یا متن هایلایت شده به کاربران ارائه می‌دهد.در توییتی، ارائه‌دهنده خدمات وب گفت که ویژگی‌های هوش مصنوعی به طور خودکار برای همه کاربران فعال می‌شود، و علاوه بر این، دسترسی سریع به ابزارهای هوش مصنوعی دیگر مانند ChatGPT و ChatSonic در نوار کناری مرورگر وجود خواهد داشت.

 صفحه آپدیت Opera One چند نمونه از نحوه استفاده از هوش مصنوعی مولد را در هنگام مرور فهرست می کند که شامل متون طولانی کوتاه شده برای خواندن در دسترس تر، توضیحاتی درباره «ایده های پیچیده» و ایجاد محتوا (به عنوان مثال توییت ها) است.در حال حاضر، نسخه تقویت‌شده با هوش مصنوعی Opera One با دسترسی اولیه منتشر شده است. این شرکت مرورگر به روز شده خود را پلتفرم Web3 نامیده است.

Related Posts

Leave a comment