ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، پس از تصاحب 9.2 درصد از سهام، به هیئت مدیره توییتر می‌پیوندد.

photo_2022-04-05_18-41-54

ایلان ماسک پس از اینکه دیروز اعلام شد که 9.2 درصد از سهام این شرکت رسانه های اجتماعی را به دست آورده است، به عضویت هیئت مدیره توییتر منصوب شد.

بر اساس توییتی که پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر منتشر کرده، ایلان ماسک به عضویت هیئت مدیره توییتر منصوب شده است.

آگراوال گفت: “خوشحالم که به اشتراک بگذارم که ما Elon must را به هیئت مدیره خود منصوب می کنیم! از طریق گفتگو با ایلان در هفته های اخیر، برای ما روشن شد که او ارزش زیادی برای هیئت مدیره ما خواهد داشت.”
مدیر عامل توییتر اضافه کرد که ماسک “هم یک مؤمن پرشور و هم منتقد شدید این سرویس است، که دقیقاً همان چیزی است که ما در توییتر و در اتاق هیئت مدیره نیاز داریم تا ما را در دراز مدت قوی تر کند.”
ماسک مستقیماً به توییت آگراوال پاسخ داد و گفت که “منتظر همکاری با پاراگ و هیئت مدیره توییتر است تا در ماه های آینده پیشرفت های قابل توجهی در توییتر ایجاد کند.”
مشتاقانه منتظر همکاری با هیئت مدیره Parag و توییتر برای ایجاد پیشرفت های قابل توجه در توییتر در ماه های آینده هستیم!
ماسک اخیراً سرفصل‌های مرتبط با توییتر را به خود اختصاص داده است، و این خبر پس از نظرسنجی اخیر مدیرعامل تسلا منتشر شد و کاربران را زیر سوال برد که آیا توییتر به آزادی بیان پایبند است یا نه.
ماه گذشته، ماسک یک نظرسنجی – به طعنه در خود توییتر – انجام داد و از کاربران پرسید که آیا این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به شدت به اصل آزادی بیان پایبند هستند یا خیر.
همین دیروز، ماسک از سهام 9.2 درصدی توییتر خبر داد. مدیرعامل تسلا 73,486,938 سهم سهام عادی را خریداری کرد که TWTR در بسته شدن جمعه هفته گذشته به قیمت 39.31 دلار معامله شد. این باعث شد کل خرید او به بیش از 2.8 میلیارد دلار برسد.
یکی از ارزهای رمزپایه مورد علاقه ماسک  Dogecoin با انتشار این خبر تقریباً 10٪ افزایش یافت.

Related Posts

Leave a comment