بانک سرمایه‌گذاری نیویورک می‌گوید «زمستان ارز دیجیتال به پایان رسیده است»

IMG_20230427_094735_097

تحلیلگران بانک سرمایه گذاری نیویورک H.C. Wainwright می‌گوید که کوین‌بیس به‌طور منحصربه‌فردی در موقعیتی منحصربه‌فرد قرار دارد تا از روند صعودی ارزهای دیجیتال آتی بهره‌مند شود.

تحلیلگران بانک سرمایه گذاری برجسته مستقر در نیویورک H.C. Wainwright پایان “زمستان رمزنگاری” را اعلام کرده است.این بانک پوشش صرافی رمزارز ایالات متحده Coinbase را با رتبه «خرید» آغاز کرده است و گفته است که این شرکت از صنعت رو به رشد ارزهای دیجیتال در سراسر جهان بهره خواهد برد.

 مایک کولونز، تحلیلگر Wainwright در یادداشتی در تاریخ 26 آوریل برای سرمایه گذاران مشاهده کرد که قیمت کلی دارایی های کریپتو تا به امروز 45 درصد افزایش یافته است که با افزایش 67 درصدی قیمت بیت کوین حمایت می شود.

 به گفته این تحلیلگر، بازارها «احتمالاً اکنون وارد چرخه صعودی بعدی قیمت بیت کوین شده اند که از نظر تاریخی منجر به رشد قابل توجهی در کل ارزش بازار کریپتو، پذیرش تدریجی خرده فروشی و نهادی، و حجم معاملات کریپتو بالاتر شده است».

 بر اساس داده‌های Fintel، در مجموع ۸۸۴ موسسه در حال حاضر در کوین‌بیس سرمایه‌گذاری می‌کنند. این رقم نشان دهنده کاهش 2.1 درصدی مالکیت نسبت به سه ماهه چهارم 2022 است که میانگین وزن سبد کل سرمایه گذاری نهادی در کوین بیس در همان بازه زمانی 15.12 درصد کاهش یافته است.

 بزرگترین دارنده نهادی سهام کوین‌بیس، شرکت ARK Invest کتی وود است که دارای 11.7 میلیون سهم است که نشان دهنده 5.09 درصد مالکیت شرکت است. در آخرین بایگانی خود به نزدک، ARK Invest گزارش داد که دارای 9.2 میلیون سهم است که نشان دهنده افزایش 22 درصدی سه ماهه است.

 

Related Posts

Leave a comment