بایدن بودجه 30 درصدی مالیات بر مصرف برق استخراج ارز دیجیتال پیشنهاد می کند.

photo_2023-03-10_12-26-12

این مالیات به تدریج با 10 درصد در سال طی سه سال اعمال می شود و برق تولید شده از منابع داخلی و خارج از شبکه را پوشش می دهد.
ماینرهای رمزارز ایالات متحده در نهایت می توانند مشمول مالیات 30 درصدی بر هزینه های برق تحت پیشنهاد بودجه رئیس جمهور جو بایدن با هدف “کاهش فعالیت ماینینگ” شوند.

یک مقاله توضیحی بودجه تکمیلی وزارت خزانه داری که در 9 مارس منتشر شد، گفت که هر شرکتی که از منابع استفاده می کند – خواه مالک یا اجاره ای باشد – مشمول مالیات غیر مستقیم معادل 30 درصد هزینه برق مصرفی در استخراج دارایی های دیجیتال خواهد بود.

این پیشنهاد پیشنهاد کرد که این مالیات پس از 31 دسامبر اجرا شود و طی سه سال با نرخ 10 درصد در سال اجرا شود و تا سال سوم به حداکثر نرخ مالیات 30 درصد برسد.

استخراج‌کنندگان کریپتو که نیازهای برق خود را خارج از شبکه به دست می‌آورند، همچنان مشمول مالیات خواهند بود و باید هزینه‌های برق تولید شده توسط هر «نیروگاه تولید برق» را برآورد کنند.

در استدلال خود برای این مالیات، وزارت خزانه داری ادعا کرد که مصرف انرژی عملیات استخراج کریپتو «اثرات زیست محیطی منفی دارد»، قیمت ها را برای کسانی که شبکه مشترکی با این عملیات دارند افزایش می دهد و «ابهام و خطراتی را برای شرکت ها و جوامع محلی ایجاد می کند».

قوانین فعلی به سرمایه‌گذاران رمزارز اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را با ضرر برای مقاصد مالیاتی بفروشند – چیزی که به عنوان برداشت از دست دادن مالیات شناخته می‌شود – و سپس بلافاصله آن ارزهای دیجیتال را بازخرید کنند.

Related Posts

Leave a comment