بایننس به ادعای رویترز در مورد اختلاط وجوه کاربران پاسخ داد.

IMG_20230524_113253_700

گزارش رویترز در روز سه‌شنبه حاکی از آن است که بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان با درآمد شرکت خود در سال‌های 2020 و 2021 میلیاردها دلار دارایی مشتریان را به دست آورده است و محل نگهداری پول آنها را پنهان کرده است.

 پاتریک هیلمن، مدیر ارشد ارتباطات بایننس در واکنش به این موضوع، این داستان را «ضعیف» و بیگانه هراسانه خواند، اما اعتراف کرد که بایننس در گذشته «کاستی‌های نظارتی» داشته است.

گزارش اولیه رویترز به چندین منبع ناشناس آشنا با این موضوع اشاره کرد که یکی از آنها “دانش مستقیم از امور مالی گروه Binance” داشت.

 این منبع ادعا می‌کند که «تقریباً هر روز» در حساب‌هایی که بایننس با Silvergate در اختیار دارد، اتفاق می‌افتد – یک بانک پشتیبان رمزنگاری که اکنون در حال سقوط است و به دلیل کمک به صرافی FTX با Alameda Research مورد تحقیق قرار گرفته است.

 بایننس به رویترز گفت که هیچ یک از وجوه موجود در حساب‌های Silvergate آن «سپرده‌های مشتری» نیست، بلکه وجوهی که برای خرید BUSD، استیبل‌کوین بومی بایننس استفاده می‌شود.با این حال، در طول سال 2021، وب‌سایت صرافی نقل و انتقالات دلاری به پلتفرم خود را به‌عنوان «سپرده‌ای» نشان می‌داد که به عنوان BUSD به حساب‌های آن‌ها «اعتبار» می‌شد، و باعث ایجاد سردرگمی بالقوه در مورد پادمان‌های نظارتی در مورد آن نقل و انتقالات شد.

 افسر ارتباطات همچنین یکی از بیانیه‌های واجد شرایط رویترز را خواند که نشان می‌دهد «هیچ مدرکی وجود ندارد» که مشتریان بایننس پولی را از دست داده‌اند، که او آن را «تلاش شفافی برای محافظت از خود در برابر شکایت افترا» می‌داند.

Related Posts

Leave a comment