بایننس سپرده‌های کریپتو را به حالت تعلیق درآورد زیرا مدیرعامل Multichain همچنان گم شده است.

IMG_20230525_134839_862

صرافی کریپتو بایننس در حال تعلیق سپرده‌ها برای چندین توکن شبکه مولتی چین است زیرا توضیحات تیم Multichain همچنان در انتظار است.

بزرگترین صرافی رمزارز جهان بایننس روز پنجشنبه اعلام کرد که به طور موقت سپرده‌های چندین توکن شبکه پل‌شده را به حالت تعلیق در می‌آورد، زیرا شفاف‌سازی‌های تیم Multichain همچنان در حال بررسی است.

 در همین حال، منابع متعدد ادعا می کنند که یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Multichain، ژائو جون، در حال حاضر مفقود شده است و مظنون است که توسط پلیس مورد بررسی قرار گرفته است. کیان دجون، بنیانگذار و یکی از بنیانگذاران بنیاد فیوژن تأیید کرد که نمی تواند به ژائو جون دسترسی پیدا کند، زیرا او در دسترس نیست.صرافی کریپتو Binance در توییتی در ۲۵ مه از تعلیق موقت سپرده‌ها برای توکن‌های پل شده مرتبط با Multichain خبر داد. صرافی می‌تواند سپرده‌ها را تنها پس از شفافیت تیم Multichain بازگشایی کند.

 بایننس سپرده‌های POLS-BSC، ACH-BSC، BIFI-FTM، SUPER-BSC، AVA-ETH، SPELL-AVAXC، ALPACA-FTM، FTM-ETH، FARM-BSC و DEXE-BSC را به حالت تعلیق درآورده است. سپرده های این دارایی ها در شبکه های دیگر همچنان باز است.

 شبکه ی Multichain قبلاً تأیید کرده بود که بیشتر مسیرهای زنجیره متقابل پروتکل Multichain به طور عادی کار می کنند، اما برخی از مسیرهای زنجیره متقابل به دلیل “فورس ماژور” در دسترس نیستند و زمان بازیابی سرویس نامشخص است. چندین کاربر گزارش دادند که وجوه برای ساعات زیادی در پل گیر کرده است. تیم موافقت کرد که ضررهای کاربران را جبران کند.

بنیاد Fantom 2.4 میلیون دلار از توکن‌های MULTI بومی پروتکل را در SushiSwap برداشت. گروه HashKey مبلغ 250000 دلار را به صرافی Gate.io انتقال داد و جاستین سان بنیانگذار Tron نیز 470000 دلار استیبل کوین را برداشت. بنیاد Fantom عمدتاً تحت تأثیر در دسترس نبودن مسیرهای زنجیره ای چندگانه قرار می گیرد و به دنبال آن BSC و Optimism قرار دارند.

بنیاد فیوژن و یکی از بنیانگذاران سابق Multichain Qian Dejun در توییتر در مورد وضعیت Multichain صحبت کردند. او گفت:

 توکن بومی Multichain، MULTI، در 3 روز گذشته با آشکار شدن وضعیت، 40 درصد سقوط کرد. قیمت در حال حاضر با 25 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 4.90 دلار معامله می شود.

Related Posts

Leave a comment