با ادامه رشد اکوسیستم ADA، اکنون بیش از 500 پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند.

photo_2022-03-13_12-50-38

در سپتامبر 2021، شبکه Cardano (ADA) ارتقای قابل توجهی داشت که شامل اجرای قابلیت‌های قرارداد هوشمند بود که به شبکه امکان داد با سرعتی سریع‌تر از آنچه قبلاً می‌توانست رشد کند و کار کند.

در ماه‌های اخیر چندین نقطه عطف مهم در شبکه به دست آمده است، زیرا توسعه در بلاک چین با ارتقاء افزایش یافته است.

در واقع، اکوسیستم کاردانو به رشد خود ادامه می‌دهد و در حال حاضر 517 پروژه در ADA از 11 مارس ساخته شده است، از جمله مجموعه‌های توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، وام‌دهی DeFi و کیف پول‌های جدید.
کوین اولری، سرمایه‌گذار مخاطره‌آمیز تأیید می‌کند که 20 درصد از سبد سرمایه‌گذاری او در حوزه ارزهای دیجیتال است.

شایان ذکر است، مجموعه های NFT با 34.7 درصد بیشترین سهم را از ساخت پروژه ها در کاردانو به خود اختصاص داده اند. Finbold اخیراً در 6 مارس گزارش داد که تعداد NFT های ضرب شده در Cardano از مرز 800000 فراتر رفته است.

شبکه کاردانو به گسترش و توسعه ادامه می دهد
از پایان ژانویه 2022، کاردانو از بیش از 1000 قرارداد هوشمند و بیش از 3 میلیون کیف پول جدید ADA استقبال کرده است.

با این حال، علی‌رغم رشد مداوم اکوسیستم ADA، کاردانو هفتمین شمع قرمز ماهانه متوالی خود را تشکیل می‌دهد که ادامه دوره نزولی طولانی‌مدت را برای بزرگترین دارایی اثبات سهام (PoS) نشان می‌دهد.
در نتیجه همه پیشرفت‌های کاردانو، معامله‌گران مراقب ارز دیجیتال هستند تا ببینند آیا می‌تواند از هفتمین شمع قرمز متوالی فرار کند یا فرصت مناسبی برای ورود کاردانو وجود دارد.

جالب اینجاست که جامعه رمزنگاری CoinMarketCap شرط می‌بندد که Cardano تا 31 مارس با قیمت 1.50 دلار معامله شود. با این حال، با توجه به اینکه Cardano در حال حاضر با قیمت 0.79 دلار در زمان انتشار معامله می شود، باید دید که آیا دارایی دیجیتال می تواند یک مسیر صعودی را حفظ کند که تقریباً ارزش آن را در مدت کمی بیش از دو هفته دو برابر کند.

Related Posts

Leave a comment