با افزایش شایعات مک دونالد توسط ایلان ماسک، Dogecoin افزایش یافت.

photo_2022-02-14_09-46-18

برای خوشحالی طرفداران Dogecoin، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، با توییت کردن ایموجی قطرات عرق در حساب رسمی غول فست فود، بر شایعات مک دونالد افزوده است.

پاسخ این میلیاردر اندکی پس از آن بود که مک دونالد با اعلامیه ای که به نظر می رسد برای 13 فوریه در نظر گرفته شده است، طرفداران خود را جلب کرد.

معامله گر کانترینگ کلارک تعامل اخیر بین مک دونالد و ماسک را به عنوان یک کاتالیزور بالقوه صعودی برای Dogecoin می دید و ادعا می کرد که مدت زیادی روی سکه محبوب میم پیش رفته است.

رقیب شیبا اینو نیز در 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد رشد داشته است.

همانطور که U.Today گزارش داد، ماسک در توییتی نوشت که اگر این غول افسانه ای فست فود ارز دیجیتال Dogecoin را بپذیرد، یک وعده غذایی شاد مک دونالد می خورد.

مک‌دونالدز که الهام‌بخش میم‌های مرتبط با رمزنگاری بوده است، تسلا را تشویق کرد تا در ازای آن، Grimacecoin، یک ارز دیجیتال ساخته‌شده را بپذیرد. این پاسخ به طور ناخواسته منجر به ایجاد یک میم کوین دیگر در زنجیره هوشمند بایننس شد.
بسیاری فکر می‌کردند که این شوخی خنده‌دار پایان تلاش ماسک برای پذیرش مک‌دونالدز از Dogecoin است، اما جدیدترین تبادل توییتر ممکن است نشان دهد که چیزهای بیشتری در راه است.

پس از اینکه این صنعت در سال 2021 رشد عظیمی را تجربه کرد، جامعه ارزهای دیجیتال اکنون در حال آماده شدن برای یک تبلیغات Superbowl است که یادآور اوج دوران دات کام است.

انتظار می‌رود FTX، Coinbase و دیگر شرکت‌های برجسته ارزهای دیجیتال فردا تبلیغات خود را پخش کنند.برخی از Dogecoiners همچنین حدس می‌زنند که ارز دیجیتال سگی می‌تواند ظاهر شود.

Related Posts

Leave a comment