بر اساس صورتجلسات، مقامات فدرال رزرو قصد دارند ترازنامه را به میزان 95 میلیارد دلار در ماه کاهش دهند.

IMG_20220407_005901_409

اعضای کمیته بازارهای باز فدرال (FOMC) «همه شرکت‌کنندگان توافق کردند که تورم بالا و شرایط سخت بازار کار شروع رواناب ترازنامه در جلسه آتی را با سرعتی سریع‌تر از کاهش دارایی‌های اوراق بهادار نسبت به دوره 2017-19 تضمین می‌کند». ) گفت.

طبق صورتجلسه 15 تا 16 مارس، شرکت کنندگان عموماً توافق کردند که سقف ماهانه حدود 60 میلیارد دلار برای اوراق بهادار خزانه داری و حدود 35 میلیارد دلار برای آژانس MBS احتمالاً مناسب است.

در دوره 2017-2019، زمانی که فدرال رزرو آخرین بار تلاش کرد ترازنامه خود را کوچک کند، حداکثر کاهش به 50 میلیارد دلار محدود شد که بسیار کمتر از آنچه بانک مرکزی امسال اعلام کرده است.

با انتشار صورتجلسه در این ماه، فدرال رزرو برای نشست آتی خود در 4 تا 5 مه مقدمات را فراهم می کند و به معامله گران هشدار می دهد که در ماه های آینده چه انتظاری داشته باشند، به همین دلیل است که تأثیر تصمیمات بانک مرکزی اکنون قابل مشاهده است. .

پس از اینکه چند مقام فدرال رزرو به مواردی که در صورتجلسه مورد بحث قرار گرفته بود اشاره کردند، سهام ایالات متحده پیش از جلسه کاهش یافته بود.

بیت کوین (BTC) طی 24 ساعت گذشته 5 درصد کاهش یافته است.

این صورتجلسه همچنین نشان داد که در حالی که بانک مرکزی اعلام کرد در نشست دو روزه مارس نرخ بهره را 25 واحد (0.25 واحد درصد) افزایش خواهد داد، “بسیاری از” اعضای FOMC در ابتدا خواهان افزایش نیم درصدی بودند. آنها تا حدودی به دلیل ابهامات مرتبط با جنگ در اوکراین، یک چهارم امتیاز افزایش یافتند.

Leave a comment