بیت کوین با ممنوعیت واردات نفت روسیه توسط ایالات متحده به بازارها افزایش یافت.

photo_2022-03-09_13-58-35

معامله گران کریپتو هنوز در حال ارزیابی تاثیر بالقوه افزایش قیمت نفت بر قیمت بیت کوین هستند در صورت وجود.
بیت کوین (BTC) روز سه شنبه با افزایش شدید بازارهای سنتی از جمله سهام و کالاها و با واکنش سرمایه گذاران به برنامه اعلام شده جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده برای پیوستن به بریتانیا در ممنوعیت واردات نفت روسیه، بالاتر بود.

بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار با 1.7 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، به 38932 دلار تغییر کرد. بیت کوین نسبت به معاملات اولیه اندکی افزایش یافت، که باعث شد ارز دیجیتال در قیمت 38400 دلار پشتیبانی شود.

 معامله گران بیت کوین افزایش قیمت نفت را همراه با آخرین تحولات جنگ روسیه علیه اوکراین زیر نظر داشتند. کارشناسان بر این باورند که ایالات متحده می تواند به ونزوئلا یا عربستان سعودی روی آورد تا با توجه به ممنوعیت نفت روسیه، قیمت بنزین را کاهش دهد.
الکس کوپتسیکویچ، تحلیلگر FxPro مستقر در بریتانیا، گفت: «BTC موفق شد برخلاف جریان حرکت کند و شکست اولیه را علیرغم کاهش شاخص‌های سهام بازگرداند.
بازارهای سنتی روز سه‌شنبه با افزایش 0.44 درصدی شاخص S&P 500، رشد ملایمی را ثبت کردند. نزدک کامپوزیت نیز روند صعودی داشت و 1 درصد رشد کرد.
تحلیلگران بیت کوین می گویند که در حالی که بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار اغلب به عنوان پوششی در برابر قیمت های مصرف کننده بالاتر تلقی می شود، اما اغلب سرمایه گذاران آن را به عنوان یک دارایی پرنوسان و پرخطر با قیمتی در نظر می گیرند که اگر فدرال رزرو آمریکا به شدت برای مقابله با آن اقدام کند ممکن است سقوط کند. 

Related Posts

Leave a comment