تتر (USDT) قصد دارد 1.5 میلیارد دلار دارایی بیت کوین (BTC) خود را افزایش دهد.

IMG_20230518_124427_345

تتر، شرکتی که ذخایر اولین و پرمصرف‌ترین استیبل‌کوین، تتر (USDT) را مدیریت می‌کند، در آخرین گزارش تضمینی سه‌ماهه خود فاش کرد که تقریباً ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین در ذخایر خود دارد.

 اکنون تتر قرار است این رقم را افزایش دهد، زیرا می گوید از ابتدای این ماه، به طور منظم تا 15 درصد از سود خالص عملیاتی تحقق یافته خود را به خرید بیت کوین (BTC) اختصاص می دهد.از این ماه، تتر به طور منظم تا 15 درصد از سود عملیاتی خالص تحقق یافته خود را به خرید بیت کوین اختصاص می دهد. این بیت‌کوین باید در کنار حداقل دارایی‌های ذخایری در نظر گرفته شود که 100% توکن‌های پشتیبان را به هم متصل می‌کنند.

به گفته این شرکت، این بخشی از جدیدترین برنامه سرمایه گذاری آن است که به منظور افزایش سبد ذخایر آن است. تتر ادعا می‌کند که تحت این استراتژی جدید، سودهای سرمایه‌ای محقق نشده ناشی از افزایش قیمت‌ها را نادیده می‌گیرد و در عوض صرفاً بر استفاده از سود تحقق‌یافته از طرح سرمایه‌گذاری خود تمرکز می‌کند. این بدان معناست که تتر صرفاً از دستاوردهای ملموس حاصل از عملیات خود استفاده خواهد کرد. این شرکت اضافه می کند که از شخص ثالثی برای نگهداری بیت کوین خود استفاده نخواهد کرد.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، دلیل این حرکت را اینگونه بیان می کند: “تصمیم برای سرمایه گذاری در بیت کوین، اولین و بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، با قدرت و پتانسیل آن به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری شکل گرفته است. بیت کوین به طور مداوم انعطاف پذیری خود را ثابت کرده و ظهور کرده است. به عنوان یک ذخیره بلندمدت ارزش با پتانسیل رشد قابل توجه.” قیمت بیت کوین هنوز به این خبر مثبت واکنش نشان نداده است، زیرا در 24 ساعت گذشته 1.24 درصد کاهش داشته و به 26727 دلار رسیده است.

لایتنینگ لبز توسعه دهنده شبکه لایتنینگ بیت کوین نسخه Taproot Assets نسخه 0.2 را معرفی کرده است که در حال حاضر در شبکه آزمایشی موجود است. این راه حل با هدف پشتیبانی از ایجاد دارایی در بیت کوین و در عین حال جلوگیری از کارمزدهای بالا و مسائل ازدحام است. لایتنینگ لبز توسعه دهنده شبکه لایتنینگ بیت کوین نسخه Taproot Assets نسخه 0.2 را معرفی کرده است که در حال حاضر در تست نت است. در این نسخه، مقدار نامحدودی از دارایی‌ها را می‌توان در یک تراکنش زنجیره‌ای منفرد و/یا جابه‌جا کرد. به کاربران اجازه می دهد دارایی های خود را در لایتنینگ ادغام کنند.

Related Posts

Leave a comment