تعداد تراکنش های کاردانو از بیت کوین پیشی گرفت.

photo_2022-02-13_14-54-41

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیلی بلاکچین Messari، تراکنش های کاردانو در 24 ساعت گذشته (به ترتیب 17.15 میلیارد دلار و 15.11 میلیارد دلار) بر بیت کوین غلبه کرده است.

Cardano از نظر بیشتر فعالیت‌های تراکنش در جایگاه اول قرار دارد (حجم تنظیم‌شده در ۲۴ ساعت گذشته) و از BTC و Ethereum پیشی گرفت. 
بلاک چین اثبات سهام بیشترین تعداد تراکنش را ثبت کرد و در عین حال کمترین کارمزد را نیز داشت. کاردانو در 24 ساعت گذشته فقط 52000 دلار کارمزد ناچیز در مقایسه با 700000 دلار بیت کوین و 22.1 میلیون دلار اتریوم ایجاد کرد.

این معیار تنها تراکنش‌های معنادار را برای مقایسه دقیق داده‌های زنجیره‌های مبتنی بر UTXO و بلاک‌چین‌های مبتنی بر حساب مانند اتریوم جدا می‌کند.

همانطور که گزارش شده است، کاردانو نیز اخیراً از سه میلیون کیف پول عبور کرده است، اما به یک نقطه عطف پذیرش دیگر رسیده است.

SundaeSwap در اواخر ژانویه راه اندازی شد، اما اولین آن با مشکلات فنی گرفتار شد. برخی از کاربران از دریافت نکردن توکن SUNDAE پس از تعویض شروع به شکایت کردند.

این پروژه مبادلات ناموفق را به سطح بالای ازدحام شبکه نسبت داد.

اوایل این هفته، صرافی غیرمتمرکز Minswap مستقر در Cardano نیز از تکمیل حسابرسی خود خبر داد.

قیمت ADA در یک هفته در آستانه راه اندازی SundaeSwap بیش از 40 درصد افزایش یافت، اما نتوانست این افزایش ها را حفظ کند. این توکن در حال حاضر با قیمت 1.06 دلار در صرافی بایننس معامله می شود.

Related Posts

Leave a comment