توکن Ripple-Backed Flare پورتال API را در Google Cloud راه اندازی می کند.

IMG_20230511_121301_694

شبکه Flare (FLR)، یک پروتکل ماشین مجازی اتریوم (EVM) با پشتوانه ریپل، از آخرین مشارکت خود با غول فناوری چندملیتی Google Cloud رونمایی کرد. همانطور که توسط پروتکل گزارش شده است، پورتال API آن اکنون با Google Cloud Marketplace یکپارچه شده است، حرکتی که به هر کسی که از Google Cloud استفاده می کند اجازه می دهد تا از طریق حساب Google Cloud موجود خود به راحتی به همه API های فعلی API Portal دسترسی داشته باشد.

از زمان آغاز به کار، Flare بسیار متعهد به به روز رسانی پروتکل های منظم و معرفی ابتکارات جدید است که بر افزایش ارزش افزوده آن به اکوسیستم در حال رشد خود متمرکز است. ادغام با Google Cloud به هر کسی در بازار Cloud امکان دسترسی به API هایی را می دهد که پروتکل های مختلف بلاک چین را تامین می کنند. برخی از پروتکل های پشتیبانی شده عبارتند از Algorand، BNB Smart Chain، Bitcoin، Dogecoin، Ethereum، Flare، Litecoin، Songbird و XRP. مشارکت Google یک شراکت قابل توجه است زیرا به شبکه Flare کمک می کند تا وارد صحنه فناوری بزرگتر شود و به همه افرادی که به آن متصل هستند این فرصت را می دهد تا نوآوری را که در تکامل وب 3.0 کمک می کند تجربه کنند. همه APIهای بلاک چین که در آینده به #Flare’s @APIPortal اضافه می شوند نیز در دسترس توسعه دهندگان Google Cloud قرار خواهند گرفت. در این اطلاعیه آمده است که این به ویژه برای ایجاد برنامه‌های کاربردی زنجیره‌ای که باید چندین منبع داده را جستجو کنند مفید است و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های پاسخگوتر ایجاد کنند.

مشارکت جدید امضا شده با Google یک تقویت کننده بزرگ برای توکن Flare (FLR) است که در چند هفته گذشته تا حد زیادی در پایان باخت باقی مانده است. در زمان نگارش این مقاله، FLR با قیمت متوسط ​​0.02823 دلار معامله می شود که طی 24 ساعت گذشته 0.79 درصد افزایش یافته است. مشارکت با گوگل این پروتکل را قادر می‌سازد تا به جامعه و پایگاه سرمایه‌گذار خود منعکس شود که آنچه لازم است برای راه‌اندازی فراتر از محدودیت‌های صنعت کریپتو و ترسیم مسیر رشد مثبت برای کاربرانش را دارد. این ته رنگ مثبت مطمئناً قیمت را در میان مدت تا بلند مدت افزایش می دهد.

Related Posts

Leave a comment