حساب توییتر دولت اوکراین یک آدرس بیت کوین و اتریوم را در فراخوانی برای کمک های مالی بیت کوین،اتریوم،USDT ارسال کرده است. در کنار مردم اوکراین بایستید.

photo_2022-02-27_11-47-38

حساب توییتر دولت اوکراین یک آدرس بیت کوین و اتریوم را در فراخوانی برای کمک های مالی ارسال کرده است. در کنار مردم اوکراین بایستید. اکنون در حال پذیرش کمک‌های ارز دیجیتال. بیت کوین، اتریوم و USDT.” پست را بیان می کند.

برای اولین بار در تاریخ، یک دولت به صورت عمومی آدرس بیت کوین را برای پذیرش کمک های مالی ارسال کرده است. صرف نظر از هدف و معنای کمک ها، این واقعیت به تنهایی یک سابقه ایجاد می کند.

مشخص نیست که کدام نهاد دولتی کلید خصوصی این آدرس ها را در اختیار دارد. در زمان نوشتن 11 بیت کوین و 130 ETH اهدا شده است که مجموعاً نزدیک به 1 میلیون دلار است.

استفاده از درآمدها نیز نامشخص است زیرا هیچ اطلاعات دقیقی در مورد نحوه سرمایه گذاری یا توزیع وجوه یافت نمی شود. برخی از کاربران توییتر این احتمال را مطرح می‌کنند که این آدرس‌ها می‌تواند توسط افرادی در داخل دولت که حساب توییتر را کنترل می‌کنند نگهداری شود و پول فقط به جیب افراد برود. از آنجایی که یک دولت یک سازمان خیریه نیست و معمولاً انتظار می رود برای مبارزه با فساد مالی از طریق مالیات تأمین شود، جمع آوری کمک مالی نیز انتقاداتی را مطرح می کند.

پس از اینکه یک موسسه خیریه خصوصی بیش از پنج میلیون دلار (145 بیت کوین) برای حمایت از اوکراین در این هفته جمع آوری کرد، اکنون خود دولت دست به کار شد. به سرعت این روش جدید جذب سرمایه با استفاده از بیت کوین را اتخاذ کرد. خارجی یا داخلی بودن کمک‌ها مشخص نیست. با این حال، واضح است که بیت کوین یک بار دیگر بازی را تغییر می دهد.

Related Posts

Leave a comment