رقیب تازه راه اندازی شده Aptos (APT) Sui (SUI) به طور رسمی تجارت خود را در صرافی Coinbase آغاز می کند.

IMG_20230521_130828_228

مشتریان کوین‌بیس اکنون می‌توانند Sui (SUI) شبکه را بخرند و بفروشند،توکن بلاک چین لایه 1 تازه راه‌اندازی شده است. شبکه اصلی Sui Network در اوایل ماه مه راه اندازی شد و این پروژه در مجموع 10 میلیارد توکن SUI عرضه می کند، اما تنها 5.28٪ از این توکن ها برای تجارت خرده فروشی در دسترس هستند.

 رقیب Aptos (APT) از همان زبان برنامه‌نویسی Move استفاده می‌کند که در ابتدا برای تلاش متا برای توسعه یک دارایی دیجیتال توسعه داده شد. شبکه Sui بر روی مکانیزم اجماع اثبات سهام (dPOS) اجرا می شود و هدف آن ارائه تاخیر کم و توان عملیاتی بالا است.

 Mysten Labs، توسعه دهندگان این پروژه، در اواخر سال گذشته 300 میلیون دلار با ارزش 2 میلیارد دلار جمع آوری کرد.کوین‌بیس که هفته گذشته SUI را در نقشه راه فهرست‌بندی خود قرار داد، از این دارایی تحت «برچسب تجربی» خود پشتیبانی کرد، نامی که صرافی برای توکن‌های ریسک‌پذیرتر و نقدینگی پایین‌تر ایجاد شد.

 صرافی رقیب بایننس اوایل این ماه از SUI در پلتفرم Launchpool خود پشتیبانی کرد، به این معنی که کاربران آن می‌توانند برای دریافت توکن‌های SUI، USD واقعی (TUSD) یا بایننس کوین (BNB) را به اشتراک بگذارند.

Related Posts

Leave a comment