رمز ارز Floki Inu به Dogecoin و Shiba Inu در Binance.US می پیوندد.

IMG_20230425_122340_942

صرافی ارزهای دیجیتال Binance.us Floki Inu (FLOKI) را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کرده است. FLOKI اکنون به جمع ارزهای رمزنگاری محبوب الهام گرفته شده از میم، Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) پیوسته است.

 تیم Floki Inu این خبر را در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد و از این فهرست به عنوان یک گام “عظیم” نام برد که حضور خود را در بازار مشروع می کند و جایگاه خود را در کنار DOGE و SHIB در “سه گانه memecoin” تثبیت می کند. میم کوین در این اعلامیه 49 درصد افزایش یافته است.

 Binance.US بازوی آمریکایی Binance، بزرگترین و شناخته شده ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است.این پلتفرم یک محیط امن و تنظیم شده را برای تجارت ارزهای دیجیتال مختلف ارائه می دهد و از انطباق با مقررات ایالات متحده اطمینان حاصل می کند.

با اضافه شدن Floki Inu، کاربران پلتفرم اکنون می‌توانند FLOKI را واریز کنند، با شروع معاملات برای جفت‌های FLOKI/USD و FLOKI/USDT در 25 آوریل 2023، ساعت 5 صبح به وقت PDT / 8 صبح به وقت EDT. فهرست Floki Inu در Binance.US احتمالاً باعث افزایش دید و اعتبار توکن در جامعه ارزهای دیجیتال می شود. Floki Inu با پیوستن به Dogecoin و Shiba Inu در یکی از قابل اعتمادترین صرافی‌های جهان، گام مهمی در جهت به رسمیت شناختن یک memecoin قانونی و قابل توجه برداشته است. Floki Inu را می‌توان در صرافی‌های مختلف دیگر نیز یافت. اینها عبارتند از KuCoin، جایی که جفت‌های معاملاتی FLOKI/USDT و FLOKI/USDC ارائه می‌شوند.

 

Related Posts

Leave a comment