رمز ارز Sandbox با Ledger Enterprise شریک می شود تا کسب و کارهای متاورس را ایمن کند.

IMG_20230427_092029_336

به عنوان بخشی از این مشارکت، تمام NFT های موجود در کیف پول مجموعه The Sandbox به کیف پول Ledger Enterprise منتقل می شود.

پلتفرم متاورس غیرمتمرکز Sandbox با ارائه‌دهنده راه‌حل‌های امنیتی Ledger Enterprise همکاری می‌کند تا یکپارچه‌سازی امنیتی برای شرکای خود ایجاد کند که مجموعه‌های رمز غیرقابل تعویض خود را به کیف پول Ledger منتقل می‌کنند.

Sandbox در 23 آوریل در وبلاگ رسمی خود شراکت را اعلام کرد. این همکاری شامل چندین ابتکار خواهد بود. Sandbox به عنوان یک DApp در Ledger Enterprise ظاهر می‌شود و ویجت خاصی نیز در برنامه دسکتاپ Ledger Live ادغام می‌شود. تمام NFT ها در کیف پول مجموعه Sandbox به کیف پول Ledger Enterprise منتقل می شوند.جدای از آن، همانطور که در نسخه تاکید شده، The Sandbox Ledger Enterprise را به اکوسیستم مالک LAND خود توصیه می کند، در حالی که Ledger متاورس Sandbox را برای مشتریان خود تبلیغ می کند. این ابتکار، همکاری اخیر بین The Sandbox و Ledger را برای ترویج آموزش رمزنگاری در متاورس گسترش می‌دهد.

سندباکس همچنین فعالانه روی گسترش شبکه مشارکت خود کار می کند. در فوریه، این شرکت یادداشت تفاهمی با دولت عربستان سعودی امضا کرد و متعهد شد که یکدیگر را در توسعه متاورس «کاوش، مشاوره و حمایت کنند».Sandbox همچنین قبلاً با برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در داخل و خارج از فضای Web3 از جمله Snoop Dogg، Gucci، Tim، Atari، HSBC و Warner Music Group همکاری می‌کرد.

Related Posts

Leave a comment