زنجیره جانبی سازگار با اتریوم Cardano استقرار جدیدی دریافت کرد.

IMG_20230520_123455_554

Milkomeda، یک پروتکل لایه 2 که قابلیت‌های EVM را به بلاک چین‌های غیر EVM می‌آورد، خبر استقرار بزرگ زنجیره جانبی سازگار با Cardano Ethereum، Milkomeda C1 را اعلام کرده است. بر اساس آن، جدیدترین قرارداد پل، v5 در شبکه اصلی C1، به تازگی با موفقیت مستقر شده است. اشاره می‌کند که این یکی از مهم‌ترین گام‌ها به سوی انتشار آتی Milkomeda C1 v2 است.

Milkomeda C1 به روند انتقال خود به سمت نسخه 2 ادامه می دهد. در یک به روز رسانی دیروز، Milkomeda خاطرنشان کرد که اعتبار سنجی پل، به روز رسانی برنامه ریزی شده نرم افزار بریجینگ خود را آغاز کرده اند. نسخه Milkomeda V2 شامل ویژگی‌هایی مانند قراردادهای هوشمند پیچیده، قرار دادن مایعات، جمع‌آوری با گنجینه نجات برای کاربران و نرم‌افزار اعتبارسنجی جدید است که همچنین شاهد راه‌اندازی چندین dApp خواهد بود. در ماه مارس سال گذشته، بنیاد Milkomeda از Milkomeda C1 رونمایی کرد که امکان استقرار اتریوم dApps را در اکوسیستم کاردانو فراهم می‌کند.

ماه‌ها بعد، Milkomeda با پردازش میلیون‌ها تراکنش به موفقیت چشمگیری دست یافت. همانطور که توسط تیم ذکر شد، چالش این است که بسیاری از ابزارها به اندازه کافی برای اپراتورها دوستانه نیستند. این امر باعث تصمیم گیری در مورد انتشار Milkomeda V2 شد. ماه گذشته، Djed شاهد استقرار خود در زنجیره جانبی Milkomeda C1 بود. این استقرار همچنین Djed را به اولین استیبل کوین الگوریتمی در Milkomeda C1 تبدیل می کند. استودیوی Paima که بر روی Milkomeda C1 ساخته شده است، لایه 2 جدیدی را برای بازی‌های زنجیره‌ای به نام Paima Engine راه‌اندازی کرد که به کاربران Cardano این امکان را می‌دهد تا هر بازی مبتنی بر بلاک چین را بدون نیاز به پل زدن توکن‌ها به شبکه دیگری انجام دهند.

Related Posts

Leave a comment