سازمان SEC در مقابل ریپل: مبارزه برای ایمیل های Hinman ادامه دارد.

photo_2022-04-16_12-14-29

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به قاضی سارا نتبرن اطلاع داده است که قصد دارد با حکم اخیر دادگاه در خصوص امتیاز فرآیند مشورتی (DPP) مخالفت کند و از آن زمان بیشتری بخواهد. این آژانس گفته است که قصد دارد در نامه اخیر خود امتیازات جدیدی را مطرح کند.

در 13 ژانویه، دادگاه حکم داد که SEC باید ایمیل‌های مرتبط با سخنرانی جنجالی اتریوم مقام بلندپایه سابق ویلیام هینمن، که در آن وی اعلام کرد دومین ارز دیجیتال بزرگ یک امنیت نیست، ارسال کند.

شاکی سپس درخواستی برای بررسی مجدد ارائه کرد، اما اوایل این هفته توسط قاضی رد شد، که برخی آن را یک برد بزرگ برای ریپل توصیف کردند. SEC از این تصمیم راضی نیست.

این آژانس خاطرنشان کرده است که متهمان حاضرند بدون صدور حکم قطعی در مورد این موضوع به قضاوت اجمالی اقدام کنند.

SEC در حال حاضر قصد ندارد در مورد Ripple اکتشاف دیگری انجام دهد. در عین حال، این نامه می گوید که هم شاکی و هم هر یک از متهمان ممکن است در آینده درخواست کشف اضافی در رابطه با رفع نقص بدهی کنند.

علاوه بر این، وکلای ریپل به SEC اطلاع داده اند که متهمان این حق را برای خود محفوظ می دارند که در آینده دفاعیات مناسب را ارائه کنند. SEC ممکن است به دنبال کشفی در رابطه با چنین دفاعی باشد تا بتواند آن را به عنوان آسیب رسان مورد حمله قرار دهد.

SEC در دسامبر 2020 از ریپل و مدیران ارشد آن شکایت کرد و مدعی شد که متهمان به طور غیرقانونی بیش از 1.3 میلیارد دلار با کمک یک دارایی امنیتی ثبت نشده جمع آوری کرده اند. شاکی به دنبال رد عواید غیر قانونی است.

Related Posts

Leave a comment