سازمانSports Illustrated پلتفرم فروش بلیط NFT مبتنی بر Polygon را راه اندازی کرد.

IMG_20230503_101438_971

سرویس جدید SI به نام «باکس آفیس» به سازمان‌دهندگان رویداد اجازه می‌دهد تا بلیت‌های توکن غیرقابل تعویض یادبود، از جمله امتیازات مخاطبان قبل از حضور و بعد از رویداد صادر کنند.در 2 می، SI Tickets، زیرمجموعه فروش بلیط Sports Illustrated، پلتفرم «باکس آفیس» را راه‌اندازی کرد، یک مدیریت رویداد سلف‌سرویس و راه‌حل اصلی فروش بلیت که توسط بلاک چین Polygon پشتیبانی می‌شود. باکس آفیس که در ارتباط با ConsenSys توسعه دهنده نرم افزار Web3 ساخته شده است، به مالکان، سازمان دهندگان و میزبانان این امکان را می دهد که یک رویداد ورزشی زنده کاملاً مقیاس پذیر، پولی یا رایگان با بلیط را ایجاد، مدیریت و تبلیغ کنند.

 به عنوان بخشی از پلتفرم جدید، SI Tickets و ConsenSys در حال همکاری برای توسعه یک “Super Ticket” هستند که به میزبان ها اجازه می دهد از طریق نکات برجسته، کلکسیونی، پیشنهادات انحصاری و مزایای وفاداری از طریق فناوری NFT با شرکت کنندگان خود در ارتباط باقی بمانند. دیوید لین، مدیرعامل SI Tickets گفت: “بلاک چین آینده فروش بلیط است.

 از طریق Super Ticket، شرکت‌کنندگان می‌توانند NFT‌های خود را برای دریافت مجوز ورود سریع، کوپن‌های نوشیدنی و دانلود موسیقی قبل از رویداد اسکن کنند و پس از آن می‌توانند محتوای ویدیویی و جوایز پس از رویداد را دریافت کنند. وب‌سایت جدید به برگزارکنندگان رویداد می‌گوید: «مهمان‌ها بلیت‌های رویداد شما را برای همیشه در کیف پول دیجیتال خود نگه می‌دارند».

Related Posts

Leave a comment