سینمای زنجیره AMC یک معدن طلا را می خرد.

13330

همانطور که توسط Barron’s گزارش شده است، زنجیره سینماهای زنجیره ای محبوب آمریکایی، AMC، که اخیراً شروع به پذیرش ارزهای رمزنگاری شده دوج کوین و شیبا اینو کرده است و از نوامبر گذشته پرداخت بیت کوین را آغاز کرده است،  یک معدن طلا و نقره سرمایه گذاری می کند.
پیتر شیف، که از بیت‌کوین متنفر است، یک گلدباگ و رئیس SchiffGold، در توییتر مقاله‌ای در مورد امتناع AMC از خرید بیت‌کوین اما به دنبال دارایی پرچین مورد علاقه خود، طلا، به اشتراک گذاشته است.

او تاکید می‌کند که مدیران AMC از سرمایه‌گذاران کریپتو با فروش سهام خود به آنها پول جمع‌آوری کرده‌اند، اما سپس از این سرمایه برای خرید سهام شرکت استخراج طلا و خرید معدن خود استفاده کردند.
این شرکت خبر خرید 22 درصد از سهام هلدینگ معدنی Hycroft (HYMC) را منتشر کرده است. معدن طلا و نقره آنها در ایالت نوادا AMC نیز مکانهایی را در زمینی به مساحت 71000 هکتار خریداری کرده است.

میزان سرمایه ای که AMC در نظر دارد برای این سرمایه گذاری خرج کند 27.9 میلیون دلار به صورت نقد است. با این کار 23.4 میلیون واحد گارانتی برای آنها خریداری می شود. هر یک از آنها شامل یک سهم HYMC مشترک و یک حکم خرید سهام مشترک خواهد بود. قیمت هر سهم 1.193 دلار است و هر ضمانت خرید 1.07 دلار قیمت دارد و برای مدت پنج ساله منتشر می شود.

Related Posts

Leave a comment