شبکه BobaBNB با پردازش 2.8 میلیون تراکنش از 45000 کیف پول در آوریل گذشت.

IMG_20230511_115340_865

BobaBNB به عنوان بخشی از اولین راه حل مقیاس بندی لایه دوم چند زنجیره ای، معیارهای رشد چشمگیر را نشان می دهد و مشارکت های فنی و بازاریابی مهم را در آوریل 2023 به دست می آورد.

بر اساس اعلامیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط Boba Network، یک تیم Web3 که بلاک چین های سازگار با EVM را مقیاس می کند، راه حل آن برای زنجیره BNB، با نام BobaBNB، در آوریل 2023 چندین نقطه عطف را پشت سر گذاشت. ابتدا، تعداد کیف پول های زنجیره ای آن از 45000 آدرس فراتر رفت. 

همچنین، در ماه آوریل، تعداد تراکنش‌های رکوردشکنی 2,863,240 تراکنش را پردازش کرد که از 585,818 تراکنش در ماه مارس و 99,362 تراکنش در فوریه افزایش داشت. به این ترتیب، در دو ماه، این معیار بیش از 28 برابر افزایش را نشان داد. از اوایل ماه مه 2023، BobaBNB هر 24 ساعت بیش از 100000 تراکنش را پردازش می کند. با تمام این افزایش‌ها، این شبکه در میان پروتکل‌های ارزهای دیجیتال با سریع‌ترین رشد قرار دارد. Zoe Wei، رئیس بازاریابی و DevRel در BNB Chain، بر اهمیت پیشرفت‌های BobaBNB برای پیشرفت کلی اکوسیستم زنجیره BNB و همه برنامه‌های کاربردی آن تاکید می‌کند: ما خوشحالیم که شاهد پذیرش رو به رشد BobaBNB با این حجم معاملات قابل توجه هستیم. به عنوان یک راه حل پیشرفته لایه 2 در زنجیره BNB، هدف شبکه Boba تسریع توسعه dApps و بازی ها است و ما هیجان زده هستیم که ببینیم آینده این اکوسیستم چه خواهد شد. علاوه بر این، BobaBNB مسلماً اولین پیاده‌سازی تجاری مهم از تکنیک‌های مقیاس‌بندی L2 خارج از اتریوم (ETH) است.

استفاده از BobaBNB به خدمات ارزهای دیجیتال اجازه می دهد تا توسعه Web3 را در منابع کارآمدتر کنند. یعنی، با BobaBNB، کاربران می توانند تا 80٪ در هزینه های تراکنش صرفه جویی کنند. این باعث می شود تجربه DeFi تقریبا رایگان باشد.  

شبکه Boba (BOBA) شاهد افزایش چشمگیر همه معیارهای خود در سه ماهه اول سال 2023 بود. همچنین، با ROVI Network و MegaWorld مبتنی بر بلاک چین GameFi به ثمر رساند. شبکه Boba توسط فناوری Hybrid Compute سوپرشارژ شده است که برنامه‌های رمزنگاری را با سطوح سرعت و عملکرد بومی Web2 بدون به خطر انداختن تمرکززدایی و دسترسی، تقویت می‌کند.

Related Posts

Leave a comment