شبکه Sui از راه اندازی برنامه دسترسی به جامعه توکن SUI خود به تعداد 594 میلیون خبر داد که توکن SUI را برای خرید به اعضای انجمن اختصاص داده شده خود ارائه می دهد.

IMG_20230416_154934_764

برنامه دسترسی با برخی شرایط و ضوابط منحصربه‌فرد، از جمله عدم استفاده از ایردراپ و سطوح مختلف قیمت‌گذاری برای فروش عمومی و فروش در لیست سفید، ارائه می‌شود.

برای فروش عمومی، کاربران می‌توانند توکن‌های SUI را با قیمت هر کدام 0.1 دلار خریداری کنند، در حالی که فقط قهرمانان و حامیان Sui می‌توانند از طریق فروش در لیست سفید، توکن‌ها را با قیمت تخفیف 0.03 دلار خریداری کنند.

توکن SUI برای خرید در صرافی‌های رایج ارزهای دیجیتال KuCoin و OKX با شرایط خاصی در دسترس خواهد بود: شهروندان و ساکنان ایالات متحده واجد شرایط شرکت نیستند. شرایط و ضوابط صرافی‌ها، از جمله بررسی‌های شناسایی مشتری (KYC) و تحریم‌ها، و هرگونه محدودیت در ارائه خدمات به افراد در کشورهای خاص اعمال می‌شود. خریداران علاقه مند باید ثبت نام و تأیید حساب را در صرافی مربوطه تا 24 آوریل 2023 تکمیل کنند.

شبکه سوئی همچنین جوایز گذشته‌نگر و فروش قدردانی را برای قهرمانان و حامیان سوئی اعلام کرد، با هدف پاداش دادن به کسانی که سهم قابل توجهی در توسعه پروژه داشته‌اند. این گروه شامل برندگان مسابقه، آزمایش‌کنندگان، مدیران انجمن، مشارکت‌کنندگان، سازندگان و غیره است. دریافت‌کنندگان واجد شرایط به سه دسته تقسیم می‌شوند: برندگان مسابقه Capy Holidays از تست Wave 1، توکن‌هایی را مطابق شرایط مسابقه دریافت خواهند کرد و مستقیماً با آنها تماس گرفته شده است. قهرمانانی که برای اقدامات و مشارکت مستقیم خود شناسایی می شوند، پس از ورود شبکه به شبکه اصلی، کمک هزینه ای از توکن های SUI دریافت خواهند کرد. حامیان، از جمله اعضای انجمن Sui Discord که قبل از 1 فوریه 2023 به آن ملحق شده‌اند، و برندگان مسابقه Frenemies دستورالعمل‌های خرید SUI را در فروش شناسایی دریافت خواهند کرد.

 

Related Posts

Leave a comment