شرکت Open AI، توسعه دهنده ChatGPT(هوش مصنوعی) سیستم GPT-4 را معرفی کرد که به چت بات اجازه می دهد تا فراتر از متن پیش برود.

IMG_20230315_111734_487

 GPT-4 بسیاری از آزمایش‌ها را در 10 درصد بالای گروه انجام داد، در حالی که نسخه اصلی ChatGPT اغلب در 10 درصد پایینی قرار می‌گرفت.GPT-4، آخرین نسخه چت ربات هوش مصنوعی ChatGPT، می‌تواند در آزمون‌های دبیرستان و آزمون‌های دانشکده حقوق با رتبه‌بندی در صدک ۹۰ قبول شود و دارای قابلیت‌های پردازشی جدیدی است که با نسخه قبلی امکان‌پذیر نبود.

ارقام نمرات آزمون GPT-4 در 14 مارس توسط سازنده OpenAI به اشتراک گذاشته شد و نشان داد که می‌تواند ورودی‌های تصویر، صدا و ویدیو را به متن تبدیل کند و «دستورالعمل‌های ظریف‌تر» را خلاقانه‌تر و قابل اعتمادتر مدیریت کند.

OpenAI اضافه کرد: “این آزمون یک آزمون شبیه سازی شده وکالت را با امتیازی در حدود 10 درصد از شرکت کنندگان برتر قبول می کند.” در مقابل، امتیاز GPT-3.5 حدود 10 درصد پایین بود.

ارقام نشان می دهد که GPT-4 در امتحان LSAT در صدک 88 نمره 163 را به دست آورد دانش آموزان کالج آزمون باید در ایالات متحده قبول شوند تا در دانشکده حقوق پذیرفته شوند.نمره GPT4 آن را در موقعیت خوبی برای پذیرش در 20 دانشکده حقوق برتر قرار می دهد و تنها چند نمره کمتر از نمرات گزارش شده مورد نیاز برای پذیرش در دانشکده های معتبر مانند هاروارد، استنفورد، پرینستون یا ییل است. نسخه قبلی ChatGPT تنها امتیاز 149 را در LSAT کسب کرده بود که آن را در 40% پایین قرار می داد.

GPT-4 همچنین در آزمون وکالت یکنواخت امتیاز 298 از 400 را کسب کرد – آزمونی که توسط دانشجویانی که اخیراً فارغ التحصیل شده اند و به آنها اجازه می دهد به عنوان وکیل در هر حوزه قضایی ایالات متحده فعالیت کنند.

Related Posts

Leave a comment