صرافی غیر متمرکزUniswap در Polkadot Through Moonbeam Parachain پخش خواهد شد.

IMG_20230518_122450_684

پلتفرم پیشگام مبادله غیرمتمرکز (DEX) Uniswap قرار است در شبکه بلاک چین Polkadot فعال شود که نشان‌دهنده ویژگی قابلیت همکاری هر دو پروتکل است. همانطور که توسط Polkadot فاش شد، DEX از طریق یکی از اولین پاراچین های خود، شبکه Moonbeam، سوار خواهد شد.

صرافی Uniswap به عنوان یک دروازه اصلی به اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) که به سرعت در حال رشد است، نمادین است. این صرافی فرصتی را برای معامله گران فراهم می کند تا توکن های ERC-20 و سایر ارزهای دیجیتال سازگار را مبادله کنند. این پلتفرم میلیون‌ها کاربر دارد که همگی ممکن است اکنون به بازارهای گسترده‌تری دسترسی داشته باشند که اکوسیستم پولکادات ارائه می‌کند. نوآوری‌ها از طریق پاراچین‌ها به شبکه پولکادوت می‌آیند و Moonbeam یکی از بازیکنان برتری است که به تغییر بازی برای بلاک‌چین لایه 1 کمک می‌کند.

اکوسیستم Moonbeam نیز از طریق رای حکومتی به نظر DAO خود متوسل شد و این ایده تصویب شد، زیرا حمایت بسیار قوی از جامعه ایجاد شد. در واقع، آوردن Uniswap به اکوسیستم Polkadot کمکی است که در این زمان به همه پاراچین هایی که در شبکه میزبانی می شوند، سود می رساند. Polkadot در چند ماه اخیر از تعداد زیادی از برنامه های غیرمتمرکز جدید استقبال کرده است، زیرا در چند ماه گذشته تمایل به گسترش و قابلیت استفاده آن به شدت افزایش یافته است.

Related Posts

Leave a comment