صرافیBinance و Gulf Innova صرافی ارزهای دیجیتال را در سه ماهه چهارم 2023 در تایلند راه اندازی می کنند.

IMG_20230527_101818_818

بایننس و شریک تایلندی آن Gulf Innova مجوزهای اپراتور دارایی دیجیتال را در تایلند برای راه اندازی یک صرافی جدید ارز دیجیتال تضمین کرده اند.صرافی ارزهای دیجیتال بایننس با کسب مجوزهای نظارتی جدید در تایلند به گسترش دامنه جهانی خود ادامه می دهد.Gulf Binance – سرمایه گذاری مشترک ارزهای دیجیتال بایننس و بازوی نوآوری Gulf Energy Gulf Innova – مجوزهای اپراتور دارایی دیجیتال را از وزارت دارایی تایلند دریافت کرده است. این مجوزها شرکت را قادر می سازد تا یک صرافی رمزنگاری را که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار کشور تنظیم می شود، راه اندازی کند.

 بایننس با اعلام این خبر در 26 می گفت که Gulf Binance قرار است تا سه ماهه چهارم 2023 یک صرافی دارایی دیجیتال جدید را در تایلند راه اندازی کند.

 سرمایه گذاری جدید ارزهای دیجیتال، تخصص دارایی دیجیتال Binance را با درک عمیق خلیج فارس از بازار تایلند ترکیب می کند. این شرکت ها بیش از یک سال است که از نزدیک با یکدیگر همکاری می کنند تا فرصت راه اندازی یک مبادله دارایی دیجیتال محلی را کشف کنند.

 میلیاردر تایلندی سارات راتانوادی، شرکت Gulf Energy برای اولین بار در ژانویه 2023 با بایننس به توافق رسید تا چنین فرصتی را مطالعه کند.

 ریچارد تنگ، رئیس منطقه آسیا، اروپا و منا بایننس گفت: «با بهره‌گیری از تخصص بایننس همراه با حضور و شبکه محلی محلی Gulf، گلف بایننس قصد دارد پتانسیل کامل فناوری بلاک چین را برای پاسخگویی به نیازهای کاربران تایلندی به نمایش بگذارد.

 این مدیر اجرایی همچنین گفت تایلند به عنوان یک کشور دوستدار رمزنگاری ظاهر شده است که نشان دهنده تعهد قوی به ارزهای دیجیتال و بلاک چین است.

 همانطور که قبلا گزارش شده بود، Gulf Energy به سرمایه گذاری استراتژیک در بازوی Binance.US مستقر در ایالات متحده بایننس نیز معروف است. در آوریل 2022، شرکت فاش کرد که در «Series Seed Preferred Stock صادر شده توسط BAM Trading Services» که اپراتور Binance.US است، سرمایه‌گذاری کرده است.

Related Posts

Leave a comment