طبق گزارش CoinShares، محصولات سرمایه گذاری متمرکز بر Cardano شاهد هجوم قابل توجه 500000 دلاری در هفته گذشته بوده است.   

IMG_20230517_131449_453

آخرین گزارش هفتگی CoinShares در مورد جریان وجوه به محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال، روند ثابتی از جریان خروجی را برای چهارمین هفته متوالی نشان می دهد. این خروجی ها بالغ بر 54 میلیون دلار بوده که از ابتدای سال تاکنون به رقم 200 میلیون دلار کمک کرده است.

جالب توجه است که در میان جریان‌های خروجی، جریان‌هایی نیز روی ارزهای دیجیتال جایگزین مشاهده شد که نشان‌دهنده تمایل رو به رشد سرمایه‌گذاران برای کشف فرصت‌های جدید است. قابل ذکر است که Cardano (ADA) به عنوان مجری برجسته در میان این سکه های جایگزین ظاهر شد.

این افزایش سرمایه‌گذاری به‌ویژه قابل توجه است، زیرا نشان‌دهنده بالاترین جریان وجوه به ADA در ماه گذشته است و مجموع جریان ورودی را از ابتدای سال به 4 میلیون دلار می‌رساند.

در مقابل، بیت کوین خروجی های قابل توجهی به مبلغ 38 میلیون دلار را تجربه کرد که 80 درصد از کل برداشت از بازار را در این دوره به خود اختصاص داد. این جریان‌های خروجی، همراه با کاهش موقعیت‌های بیت‌کوین کوتاه، احساسات غالب سرمایه‌گذاران را که عمدتاً حول بیت‌کوین می‌چرخد، برجسته می‌کند.

به طور کلی، گزارش CoinShares روندی از سرمایه‌گذاران را پیشنهاد می‌کند که سبدهای خود را با سرمایه‌گذاری به سمت ارزهای دیجیتال جایگزین متنوع می‌کنند. در حالی که محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال، به طور کلی، جریان خروجی را تجربه کردند، کاردانو به یک انتخاب فریبنده برای سرمایه گذاران تبدیل شد و جریان های ورودی قابل توجهی را جذب کرد. در عین حال، تسلط بیت کوین از نظر جریان خروجی نشان می دهد که توجه سرمایه گذاران بر روی این ارز دیجیتال پرچمدار متمرکز شده است.

Related Posts

Leave a comment