قابلیت استیکینگ ارز دیجیتال در کیف پول متامسک راه‌اندازی شد.

photo_2023-01-14_17-49-29

به نقل از کوین تلگراف، قابلیت استیکینگ متامسک به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق پروتکل‌های لیدو و راکت پول به استیک اتریوم بپردازند. شرکت کانسنسیس گفته است که این سرویس باعث بهبود امنیت و غیرمتمرکزسازی بلاک چین اتریوم می‌شود. کاربران می‌توانند نرخ پاداش‌ها را مقایسه کنند، میزان محبوبیت و کنترل شبکه‌های پلتفرم‌های استیکینگ را بررسی کرده و با دریافت اطلاعات بیشتر، بهترین تصمیم را برای استیکینگ اتریوم بگیرند.

گفتنی است که سرویس استیکینگ متامسک با راه‌اندازی نسخه بتا عمومی در پرتفوی برنامه غیرمتمرکز این کف پول کار خود را آغاز می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق دو پلتفرم اشاره شده فرایند استیکینگ را آغاز کنند و سپس موجودی stETH و rETH خود را مشاهده کنند. همچنین این توکن‌ها را می‌توان از طریق معاملات متامسک دوباره به اتریوم تبدیل کرد.

لیکوئید استیکینگ یک روش استیک دارایی بر شبکه اتریوم است که به کاربران اجازه می‌دهد علاوه بر توانایی انتقال آزادانه و مبادله دارایی‌های خود سود نیز کسب کنند. دارایی‌ها در یک قرارداد هوشمند واریز شده و سپس بر اساس مقدار دارایی واریز شده، کاربران سود کسب خواهند کرد.

آباد میان، مدیر محصولات متامسک در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف اشاره داشت که این سرویس با افزایش تقاضا همراه بوده و دلیل آن نیز انتقال شبکه به گواه سپرده در ماه سپتامبر 2022 است. یک نظرسنجی داخلی نشان می‌دهد که 85% از مشارکت‌کنندگان دوست دارند قبل از استیک کردن تمامی گزینه‌های موجود را بررسی کنند. همچنین 74% از شرکت‌کنندگان اشاره داشته‌اند که به استیکینگ اتریوم علاقه‌مند هستند.

مدیر محصولات متامسک در ادامه افزود که احتمال اضافه شدن دیگر پلتفرم‌های لیکوئید استیکینگ را به سرویس خود رد نمی‌کند. وی همچنین تأیید کرد که متامسک به‌طور مستقیم و با اتصال کاربران به پروتکل‌های بزرگ استیکینگ از طریق قابلیت قرارداد هوشمند عمل نمی‌کند.

کوین تلگراف همچنین در مورد امکان ارائه خدمات به MetaMask Institutional، پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات به مشتریان سازمانی متامسک، جویا شد. در حالی که وی از اظهارنظر به‌طور کامل خودداری کرد، خاطرنشان کرد که متامسک به ارزیابی پیشنهادات در طیف وسیعی از خدمات ادامه می‌دهد. مدر محصولات متامسک همچنین گفت که تأثیر ابزارهای استیکینگ بر غیرمتمرکزسازی اتریوم به محبوبیت، تجربه کاربر و تقاضا برای سرویس‌های استیکینگ بستگی دارد.

تحلیل‌های بلاک چینی در ماه دسامبر نشان می‌دهد که تقاضا برای سرویس‌های لیکوئید استیکینگ اتریوم پس از مرج افزایش قابل‌توجهی داشته است. تا روز 13 ژانویه، قراردادهای استیکینگ اتریوم بیش از 16 میلیون توکن اتریوم را در خود جای داده‌اند که لیدو با 4.6 میلیون توکن اتریوم در رتبه اول سرویس‌های استیکینگ قرار دارد.

Related Posts

Leave a comment