قیمت Dogecoin به دلیل شکستن سطح پشتیبانی کلیدی با خطر نزولی 15 درصدی مواجه است

dogecoin-doge

 

یک خط روند نزولی اصلاحات مداوم در قیمت Doge‌coin را به همراه داشته است و به آن جهت قابل مشاهده در پنج هفته گذشته داده است. در طول نزول، قیمت سکه چندین بار از خط روند مقاومت کاهش یافت که نشان می‌دهد فعالان بازار فعالانه در این خط روند به فروش می‌رسند. در اینجا آمده است که چگونه این خط روند ممکن است بیشتر بر قیمت DOGE تأثیر بگذارد و چگونه معامله گران علاقه مند ممکن است به دنبال فرصت های ورود طولانی باشند.
کاهش حجم بالا از پشتیبانی 0.067 دلار، قیمت Dogecoin را 15٪ کاهش می دهد.
کاهش قیمت Doge ممکن است مقاومت پویا را از میانگین متحرک 20 روزه دریافت کند.


یک معکوس V-top از مقاومت روانی 0.1 دلار، قیمت Dogecoin را به چندین سطح حمایتی کاهش داده و کل سود ماه ژانویه را از بین برده است ، این نزول 34.35 درصد زیان را ثبت کرده است زیرا قیمت سکه به زیر 0.0677 دلار در دسامبر 2022 سقوط کرد و در حال حاضر معامله می شود.
شکست حرکتی بالا از حمایت 0.065 دلار در 9 مارس، نشان داد که فروشندگان در حال آماده شدن برای سقوط بیشتر هستند. با این حال، شکل‌گیری شمع‌های روزانه در چند روز اخیر نشان می‌دهد که رد کمتری نسبت به آن‌ها وجود دارد و خریداران در تلاش برای تضعیف این شکست هستند.
در بحبوحه کشمکش بین خریداران و فروشندگان، قیمت DOGE ممکن است به زیر مقاومت برگشتی 0.065 دلار ادامه دهد یا شاهد یک عقب نشینی جزئی به سمت خط روند نزولی باشد.
با این حال، تا زمانی که خط روند سربار دست نخورده باقی بماند، فروشندگان این نزول ادامه دار را بیشتر ادامه خواهند داد و قیمت ها را به سطح حمایت 0.056 دلاری در سپتامبر تا اکتبر سوق خواهند داد.
همچنین اندیکاتور rSI نشان می دهد: شیب روزانه RSI به سمت منطقه اشباع فروش کاهش می‌یابد که نشان می‌دهد معاملات با فعالیت فروش بیش از حد طولانی شده‌اند و احتمال عقب‌نشینی جزئی زیاد است.

Related Posts

Leave a comment