لایت کوین (LTC) پس از ادغام شبکه لایتنینگ 7 درصد افزایش یافت.

IMG_20230515_130848_006

اکوسیستم ارز دیجیتال امروز شاهد بهبودی قطعی است زیرا بیت کوین (BTC) و اکثر آلت کوین ها در سود هستند. لایت کوین (LTC) یکی از پروتکل‌هایی است که امروز پس از افزایش 7 درصدی برای جبران زیان‌هایی که در هفته گذشته متحمل شده بود، شاهد جهش قیمت چشمگیر بود.

در بازه زمانی هفته تا به امروز، لایت کوین 6.54 درصد افزایش یافته و قیمت معاملات نقدی خود را به 87.11 دلار رسانده است. رشد مداوم ارز دیجیتال تئوری های بسیاری را به وجود آورده است که می تواند به حفظ رشد کمک کند. یکی از این تئوری ها یا دلایلی که باعث رشد لایت کوین می شود، آخرین ادغام شبکه لایتنینگ است. همانطور که توسط پروتکل فاش شده است، اولین تراکنش شبکه لایتنینگ بر روی بلاک چین لایت کوین انجام شده است که به افزایش مقیاس پذیری آن تا 10 برابر کمک می کند.

شبکه لایتنینگ یک پروتکل لایه ۲ است که در اصل بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است تا به تراکنش های سریع و هزینه کم کمک کند. از زمان معرفی پروتکل بیت کوین به طور موثر کار کرده است و با آخرین تراکنش شبکه لایتنینگ لایت کوین، تطبیق پذیری راه حل به نفع همه کاربران لایت کوین تقویت شده است.

علاوه بر احساسات مثبت پیرامون ادغام شبکه لایتنینگ، انتظار می‌رود شبکه لایت کوین نیز در چند ماه آینده نصف شود. رویداد نصف شدن به عنوان یک محرک رشد اصلی برای قیمت لایت کوین پیش بینی شده است، زیرا انتظار می رود نرخ تولید توکن های جدید را کاهش دهد. همچنین، محبوبیت روزافزون توکن‌های LTC-20، ابزار جدیدی را به پروتکل لایت‌کوین معرفی کرده است و آن را به پروتکل بلاک چین متنوع‌تر در مقایسه با همتایان خود تبدیل کرده است.

Related Posts

Leave a comment