موجودی ADA که توسط هولدر های کاردانو نگهداری می شود به بیش از 10 میلیارد رسیده است که بالاترین میزان از دسامبر 2019 است.

photo_2022-02-23_20-54-35

تجزیه و تحلیل IntoTheBlock گزارش می دهد که موجودی ADA که توسط کاردانو “holders” نگهداری می شود به بالای مرز 10 میلیارد رسیده است که بالاترین رقم از دسامبر 2019 است. از اوایل سپتامبر با این حال، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ تاکنون به طور پیوسته کاهش یافته است و نزدیک به 70 درصد از ATH خود را با قیمت های فعلی کاهش داده است.

ارائه‌دهنده داده‌های تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای خاطرنشان می‌کند که علیرغم افت قیمت، «هولدرها» با اشاره به آدرس‌های Cardano که بیش از یک سال است دارایی خود را به 10.12 میلیارد ADA یا 9.5 میلیارد دلار با نرخ ارز فعلی افزایش داده‌اند.

صرافی ارزهای دیجیتال Bitrue همچنین اعلامیه بزرگ خود مبنی بر تبدیل ADA به یکی از ارزهای پایه را فاش کرد.

از 24 فوریه، Cardano (ADA) به عنوان ارز پایه برای تبدیل FLUX، DGB، RSR، GAS، SNT، CTSI، BNT، LOOM و KNC، یعنی برخی از محبوب ترین دارایی ها برای جامعه Bitrue در دسترس خواهد بود. .

سیگنال مثبتی برای قیمت ADA در حال آمدن است، زیرا شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment در آخرین گزارش خود اشاره می کند که نرخ سرمایه ADA در Binance در حال حاضر منفی است. بر اساس تجزیه و تحلیل داده های زنجیره ای، آخرین افت در نرخ تامین مالی با بالاترین نسبت شورت های ثبت شده در Binance مطابقت دارد، زمانی که ADA به بالاترین سطح تاریخ 3.10 دلار رسید.

اگرچه نرخ‌های منفی سرمایه‌گذاری نشانه‌ای از این است که جمعیت انتظار کاهش قیمت‌ها را دارند، Santiment معتقد است که ممکن است رنگ و بوی مثبتی داشته باشد. این به این دلیل است که در بیشتر موارد، انحلال های کوتاه مدت یا “فشار کوتاه” می تواند باعث افزایش قیمت ها شود. در نتیجه، نرخ های مالی منفی می تواند نشانه مثبتی در کوتاه مدت باشد.

Related Posts

Leave a comment