مونرو با بالارفتن هشریت خود و افزایش سریع جریان مبادلات در حال افزایش است.

photo_2022-04-19_15-52-47

مونرو همچنان یکی از قوی‌ترین موقعیت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است زیرا از پایان فوریه بیش از 70 درصد رشد کرده است، تقریباً همه روندهای بازار را نادیده می‌گیرد و علی‌رغم اصلاح ارزهای رمزپایه مانند بیت‌کوین و اتریوم، که توسط آن نیز برجسته شده بود، به سمت بالا حرکت می‌کند. بلومبرگ

هشریت در حال افزایش است.
علاوه بر افزایش شدید XMR به عنوان یک دارایی سرمایه گذاری، شاهد افزایش GH/s نیز بودیم که نشان دهنده افزایش تقاضا از سوی ماینرها بود. از ابتدای ماه، مونرو شاهد چندین جهش در هش ریت بود، از جمله افزایش به 4 GH/s در 29 مارس و 3.77 GH/s در 11 آوریل.

در بلندمدت، مونرو شاهد یک روند صعودی ثابت در تقاضای استخراج‌کنندگان بود، زیرا نرخ هش آن از اواسط سال 2021 تا ژانویه به طور پیوسته در حال افزایش بود. در سال 2022، شاهد کاهش پیوسته در هش ریت هستیم که به احتمال زیاد به تغییر قدرت استخراج به سمت سکه های مختلف مرتبط است که با افت هش مواجه شده اند.

چرا تقاضا برای Monero در این سطح بالا است؟
هم نرخ هش و هم عملکرد بازار نشان می دهد که معامله گران و سرمایه گذاران بیش از حد علاقه مند به خرید مونرو تا آنجا که می توانند هستند. علاوه بر آن، می‌توانیم به وضوح شاهد خروجی‌های بزرگ از صرافی‌های بزرگی مانند بایننس باشیم، که دلیل پشت چندین گزارش در مورد ناتوانی کاربران در تجارت صحیح ارز دیجیتال روی پلتفرم بود.

Related Posts

Leave a comment