هکرهای دارک نت اکانت های کریپتو را با قیمتی کمتر از 30 دلار در هر پاپ می فروشند.

IMG_20230502_131226_500

بر اساس اطلاعات ارائه‌دهنده امنیت داده‌های آنلاین، Privacy Affairs، قیمت حساب‌های ارزهای دیجیتال هک شده همچنان بالاترین قیمت‌ها را در میان حساب‌های آنلاین هک شده دارد.

گزارش شده است که مجرمان سایبری از تاریک‌ترین بخش‌های اینترنت، حساب‌های رمزنگاری هک‌شده و تأیید شده را در تاریک‌نت به قیمت تنها ۳۰ دلار به فروش می‌رسانند.بر اساس یک مقاله تحقیقاتی ۲۴ آوریل توسط ارائه‌دهنده امنیت داده آنلاین Privacy Affairs با عنوان «شاخص قیمت وب تاریک»، مجرمان سایبری همه نوع اطلاعات حساب‌های مالی به‌دست‌آمده از طریق کلاهبرداری را در وب تاریک می‌فروشند.

 قیمت برخی از حساب‌های رمز ارز تأیید شده غیرقانونی شامل موارد زیر است:

 حساب تایید شده Kraken: 1170 دلار

 حساب تایید شده بایننس: 410 دلار

 حساب تایید شده Crypto.com: 300 دلار

 حساب تایید شده کوین بیس: 250 دلار

 حساب Bittrex تأیید شده توسط ایالات متحده: 30 دلار

 بر اساس داده‌های ویرایش سال گذشته شاخص قیمت دارک وب، این ارقام افزایش قابل توجهی در قیمت‌های پرداخت شده برای جزئیات حساب مشابه در سال 2022 نشان می‌دهد. در سال 2022، هکرها فقط 260 دلار و 250 دلار برای حساب های تأیید شده Kraken و Binance پرداخت کردند.

 حساب‌های هک شده می‌توانند برای فرار غیرقانونی از اقدامات «مشتری خود را بشناسید» (KYC) در صرافی‌های رایج ارزهای دیجیتال استفاده شوند.

 حساب‌های ارزهای دیجیتال تنها موارد موجود در این لیست نیستند. اطلاعات حساب برای کارت های اعتباری با موجودی حداکثر تا 5000 دلار فقط با قیمت 110 دلار فروخته می شود در حالی که اعتبار ورود به حساب های بانکی آنلاین با موجودی حداکثر 2000 دلار به قیمت 60 دلار فروخته می شود.جزئیات ورود به همه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله حساب‌های فیس‌بوک، Airbnb و جی‌میل هک‌شده، از ۲۵ دلار در هر پاپ نیز قابل دریافت است.

Related Posts

Leave a comment