وزارت خزانه داری بریتانیا به دنبال ورودی در مورد مالیات بر سهام و وام دهی DeFi است.

IMG_20230429_124749_625

تغییرات نظارتی پیشنهادی به دنبال ساده‌سازی نحوه مالیات بر بازگشت‌های DeFi و کاهش “بار اداری” برای مالیات دهندگان است.

رفتار مالیاتی اعطای وام و استقراض در پروتکل‌های تامین مالی غیرمتمرکز (DeFi) می‌تواند به زودی در بریتانیا تغییر کند، زیرا بازوی مالیاتی وزارت خزانه‌داری به دنبال اطلاعاتی در مورد یک رژیم جدید احتمالی است.

 مشاوره 27 آوریل توسط HM Revenue and Customs تا 22 ژوئن ادامه خواهد داشت و از «سرمایه‌گذاران، متخصصان و شرکت‌های فعال در فعالیت‌های DeFi» به همراه نهادهای نمایندگی و اتاق‌های فکر می‌خواهد نظرات خود را در مورد رفتار پیشنهادی دولت برای مالیات DeFi ارائه کنند.

 بر اساس تغییرات قانونی پیشنهادی، کریپتوهای مورد استفاده در تراکنش‌های DeFi به‌عنوان دفعی برای اهداف مالیاتی تلقی نمی‌شوند، که معمولاً یک رویداد مالیات بر عایدی سرمایه (CGT) را راه‌اندازی می‌کند. در عوض، CGT اعمال می شود – و یک رویداد مشمول مالیات رخ می دهد – زمانی که ارزهای رمزنگاری شده در یک تراکنش غیر DeFi دور ریخته می شوند.طبق مشاوره، یک تراکنش باید معیارهای خاصی را داشته باشد تا به عنوان یک تراکنش DeFi در نظر گرفته شود.

 هدف از این مشاوره ایجاد چارچوبی است که مالیات دارایی‌های رمزنگاری مورد استفاده در تراکنش‌های وام‌دهی و سهام را «تراز بهتر» کند و در عین حال رعایت مقررات را برای کاربران آسان‌تر کند. رای کاهش بار اداری برای شرکت‌کنندگان، چارچوب مالیاتی جدید می‌تواند همه بازده‌های DeFi را به‌عنوان درآمد ماهیت در نظر بگیرد و به عنوان هزینه درآمد متفرقه جدید ویژه تراکنش‌های دارایی‌های رمزنگاری شده محاسبه شود.»رایزنی مرحله دوم از یک فرآیند پنج مرحله ای است که با تدوین قانون، اجرا و نظارت و در نهایت بررسی و ارزیابی تغییرات دنبال می شود.

Related Posts

Leave a comment