وفاداری غول مالی با در نظر گرفتن فعال کردن نقل و انتقالات رمزنگاری

12705

غول مالی Fidelity Investments اشاره کرده است که ممکن است انتقال ارزهای دیجیتال را در آینده فعال کند.
در پاسخ به توییت کاربر @MiningHope، تایتان مستقر در بوستون اظهار داشت که در نسخه فعلی Fidelity Crypto، کاربران قادر به ارسال یا دریافت ارزهای دیجیتال نخواهند بود. با این گفته، شرکت در حال بررسی این امکان است. حرکت برای فعال کردن نقل و انتقالات رمزنگاری بسیار مهم است زیرا به مشتریان Fidelity اجازه می دهد تا بدون نیاز به واسطه، دارایی های دیجیتال خود را به طور کامل کنترل کنند. در اوایل این هفته، Fidelity Crypto معاملات کریپتو بی سر و صدا راه اندازی کرد که به 37 میلیون کاربر خرده فروشی اجازه داد بیت کوین و اتریوم را بدون کارمزد در پلتفرم معامله کنند، اگرچه این سرویس هنوز در همه ایالت ها در دسترس نیست و برداشت ها فعال نیستند.
غول خدمات مالی مستقر در بوستون در نوامبر گذشته یک سرویس تجارت ارز دیجیتال بدون کمیسیون به نام Fidelity Crypto را اعلام کرد.
این حرکت Fidelity را در رقابت مستقیم با شرکت هایی مانند Robinhood، Coinbase و Binance قرار می دهد. این شرکت به یکی از اولین شرکت‌های بزرگ ایالات متحده تبدیل شد که تجارت دارایی دیجیتال را به مشتریان خرده‌فروش ارائه کرد. این پس از معرفی فیدلیتی از بیت کوین به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری برای طرح های 401(k) خود می آید. علیرغم عملکرد ضعیف بیت کوین در سال 2022، نظرسنجی Fidelity نشان داد که علاقه سازمانی به ارزهای دیجیتال همچنان قوی است، به طوری که 74٪ از موسسات تمایل خود را برای قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال در آینده ابراز می کنند.

Related Posts

Leave a comment