ویتالیک بودترینETH500برای مینت این توکن واریز کرده است

31760

این حرکت به ویژه به دلیل شرایط شدید بازار که در آن زمان حاکم بود، جالب بود.

بوترین، که یکی از بنیانگذاران اتریوم است، او به انجام برخی حرکات جالب در طول آشفتگی بازار معروف است. این آخرین حرکت تفاوتی نداشت، زیرا او تصمیم گرفت از پلتفرم Reflexer برای تبدیل ETH خود به USDC استفاده کند.
پروتکل Reflexer یک پلتفرم استیبل کوین غیرمتمرکز است که هدف آن ایجاد ثبات بیشتر برای کاربران در فضای ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم از RAI که یک استیبل کوین با پشتوانه ETH است برای رسیدن به این هدف استفاده می کند. RAI به گونه ای طراحی شده است که پایدارتر از BTC یا ETH است که به عنوان بسیار فرار شناخته می شوند.
حرکت بوترین برای استفاده از RAI برای تبدیل ETH خود به USDC به چند دلیل قابل توجه است. اول، نشان می دهد که حتی یکی از بنیانگذاران اتریوم به دنبال راه هایی برای کاهش قرار گرفتن در معرض نوسانات بازار ارزهای دیجیتال است. با استفاده از RAI، او توانست ETH خود را به یک دارایی با ثبات تر، USDC تبدیل کند، که در آن زمان با تخفیف معامله می شد.
ثانیا، حرکت بوترین همچنین اهمیت فزاینده استیبل کوین های غیرمتمرکز در فضای ارزهای دیجیتال را برجسته می کند. استیبل کوین‌ها در سال گذشته به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند، زیرا راهی برای کاهش نوسانات ارزهای دیجیتال و در عین حال حفظ مزایای فناوری بلاک چین به کاربران ارائه می‌دهند. حرکت بوترین همچنین نشان می‌دهد که حتی تاثیرگذارترین بازیگران در فضای ارزهای دیجیتال از depeg USDC استفاده می‌کنند، زیرا تقریباً مطمئن بود که مکانیسم پشت آن منجر به بازخرید 1 دلار می‌شود.
آرمان شیرینیان یک معامله گر، علاقه مند به ارزهای دیجیتال و متخصص SMM با بیش از چهار سال تجربه است.

Related Posts

Leave a comment