ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، بیت کوین را برای کمک های مالی کمپین می پذیرد.

IMG_20230521_143819_113

راماسوامی گفت: “بیایید انتخابات 2024 را به یک همه پرسی در مورد ارز فیات تبدیل کنیم.”ویوک راماسوامی دومین نامزد ریاست جمهوری 2024 در ایالات متحده است که رسماً کمک های بیت کوین (BTC) را برای کمپین خود پذیرفته است.

 راماسوامی در حالی که اعلام کرد که کمک های بیت کوین را می پذیرد، این افشاگری تنها دو روز پس از آن صورت گرفت که رابرت اف کندی جونیور به اولین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده تبدیل شد که کمک های مالی کمپین را به بیت کوین پذیرفت. راماسوامی که روی صحنه در بیت کوین 2023 در میامی فلوریدا صحبت می کرد، گفت: “بیایید انتخابات 2024 را به یک رفراندوم در مورد ارز فیات تبدیل کنیم.”

راماسوامی یک کد QR را هنگام روی صحنه فلش کرد که وقتی اسکن شد، کاربران را به درگاه پرداخت هدایت می‌کند که گزینه‌های پرداخت مختلفی را برای کمک‌های مالی ارائه می‌دهد، از جمله بیت کوین و ساتوشی – کوچک‌ترین ارزش بیت کوین.

راماسوامی برای دریافت کمک های مالی بیت کوین، سرویس پرداخت BitPay را انتخاب کرد. با این حال، بیت پی از ارزهای دیجیتال دیگر از جمله بیت کوین کش پشتیبانی می کند.شهروندان واجد شرایط ایالات متحده و ساکنان دائمی می توانند تا سقف 6600 دلار برای این کمپین کمک کنند، که به عنوان کمک های خیریه برای اهداف مالیات بر درآمد فدرال کسر نمی شود. به اهداکنندگان یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) تعلق می‌گیرد که در صفحه اهدایی آمده است: «پس از اهدا، برای مطالبه NFT خود برگردید».

در فوریه، قانونگذاران در مجلس نمایندگان کانزاس لایحه ای را ارائه کردند که در آن سقف 100 دلاری برای کمک های مالی سیاسی کریپتو به میان می آید.

Related Posts

Leave a comment