پس از راه‌اندازی شبکه اصلی Sui، IDO Cetus DEX بیش از حد به فروش رفت.

IMG_20230509_103716_758

به گفته توسعه دهندگان، هدف جذب سرمایه اولیه DEX در کمتر از یک دقیقه محقق شد.

تنها چند ساعت پس از آغاز عرضه اولیه مبادله غیرمتمرکز (IDO) برای Cetus در 8 مه، هدف نهایی آن یعنی 800000 توکن Sui (SUI) در حال حاضر فراتر رفته است، با بیش از 6 میلیون SUI به ارزش تقریبی 6.85 میلیون دلار در زمان انتشار. توسعه دهندگان ادعا کردند که IDO در کمتر از 30 ثانیه پس از شروع فروش به هدف اولیه خود رسید.

ا Cetus یک پروتکل DEX و نقدینگی است که بر روی Sui و Aptos ساخته شده است. IDO که قرار است از 8 تا 10 می برگزار شود، علیرغم رسیدن به هدف اولیه همچنان ادامه دارد. در طول IDO، 20 میلیون توکن Cetus (CETUS) از مجموع 1 میلیارد CETUS عرضه شده است. کاربران می توانند SUI را در ازای CETUS با نرخ مبادله 1 SUI تا 25 CETUS انجام دهند. قوانین و معیارهای توکن فروش عمومی، همراه با قیمت SUI، Cetus DEX را در ارزش اولیه 45.8 میلیون دلار قرار می دهد.

 IDO دارای سقف 800000 SUI است. به گفته توسعه‌دهندگان، زمانی که کل تعهد از این مقدار فراتر رود، «مبلغ خرید نهایی هر خریدار که توسط فروشنده پذیرفته می‌شود، بخشی از مبلغ تعهد شده آن‌ها خواهد بود، که متناسب با تمام مبالغ متعهد مربوطه از همه خریداران در IDO محاسبه می‌شود».

 اگرچه IDOها به دلیل محبوبیت می توانند از اهداف اولیه خود فراتر بروند، سایرین نیز می توانند به سادگی از طریق طراحی فروش عمومی آنها به این نتیجه برسند، یعنی “از عمد” پیشی گرفته اند. مانند همتایان عرضه اولیه سکه خود، سرمایه گذاری در IDO ها ریسک بالایی در نظر گرفته می شود و پس از آن می تواند در معرض کلاهبرداری، کلاهبرداری یا عدم کشش قرار گیرد.

 یک بلاک چین لایه 1 که توسط مدیران سابق متا ایجاد شد، شبکه اصلی Sui به طور رسمی در 3 مه راه اندازی شد، همراه با لیست هایی از توکن Sui آن. فروش عمومی SUI هفته‌ها قبل، با قیمت پیشنهادی 0.1 Tether (USDT) برای هر SUI انجام شد.

 بلافاصله پس از فهرست، قیمت SUI با قیمت 4.50 دلار به ازای هر عدد با ارزش بازار 45 میلیارد دلار باز شد و سپس 75 درصد سقوط کرد و در زمان انتشار به 1.14 دلار معامله شد. 

Related Posts

Leave a comment