پلتفرم BitPay کیف پول Brave را در میان “علاقه شدید” خرده فروشان و برندهای بزرگ در پلتفرم خود ادغام می کند.

IMG_20230524_102918_614

ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بیت‌کوین Bitpay از ادغام Brave Wallet در پروتکل پرداخت خود خبر داد که به کاربران کیف پول کریپتو اجازه می‌دهد مستقیماً از مرورگر حریم خصوصی پرداخت‌ها را انجام دهند.

 طبق بیانیه مطبوعاتی رسمی که با CryptoPotato به اشتراک گذاشته شده است، کاربران Brave Wallet می‌توانند از هزاران تاجر برتر آنلاین و درون فروشگاهی، مانند Newegg، APMEX، PacSun، AMC Theatres و airBaltic، با ارز دیجیتال خرید کنند.

 استفان پی، مدیر عامل BitPay، در مورد این توسعه اظهار داشت:

 آخرین پیشرفت یک ماه پس از همکاری برند معروف مد آمریکایی رالف لورن با BitPay برای پذیرش پرداخت های بیت کوین در فروشگاه جدید Miami Design District صورت می گیرد.پرداخت های لایت کوین و شبکه لایتنینگ بیت کوین در سال جاری رشد چشمگیری را در پلتفرم بیت پی نشان می دهد.مدیر اجرایی پردازنده پرداخت مستقر در آتلانتا فاش کرد که لایت کوین همچنان حدود یک چهارم تراکنش‌های BitPay را تشکیل می‌دهد.

علیرغم ادامه بازار نزولی، BitPay در سال 2022 افزایش قابل توجهی در پرداخت های رمزنگاری ثبت کرد. به نظر می رسد این روند در ماه های اخیر نیز ادامه داشته است. جفت علاقه شدیدی به پذیرش پرداخت های رمزنگاری شده توسط خرده فروشان و برندهای بزرگ، به ویژه برندهای سطح بالا، حتی در زمان آشفتگی بازار مشاهده کرد.

 “جامعه ارزهای دیجیتال یک گروه پرشور است که بارها و بارها نشان داده اند که در مورد خرج کردن ارزهای دیجیتال خود جدی هستند و برندهای برتر و خرده فروشان متوجه این موضوع هستند.”

Related Posts

Leave a comment