پلتفرم Strike اپلیکیشن پرداخت بیت کوین، از USDT تتر پشتیبانی می کند.

IMG_20230524_101601_763

پلتفرم Strike یک شرکت پرداخت بیت کوین و برنامه حواله ادغام بزرگترین استیبل کوین جهان، USDT تتر را اعلام کرد.

 آخرین اقدام در پی گسترش Strike به 65 کشور دیگر و طراحی اپلیکیشن جدید با پشتیبانی USDT است که در بیت کوین 2023 اعلام شد.هدف این ادغام رفع چالش‌های کلیدی است که مانع پذیرش گسترده صنعت، از جمله جنبه نوسان دارایی‌های رمزنگاری شده است.

 به این ترتیب، انتظار می‌رود که ترکیب ثبات و سودمندی USDT با راه‌حل‌های پرداخت Strike به عنوان یک «پل قابل اعتماد» بین دنیای ارزهای دیجیتال و سیستم‌های مالی سنتی عمل کند و در عین حال نوسانات قیمت را به حداقل برساند.

 در بیانیه‌ای در روز دوشنبه، تتر گفت که کاربران توانایی تبدیل دارایی‌های دیجیتال خود را به ارز فیات با استیبل کوین خود به‌عنوان یک واسطه به‌سرعت به دست خواهند آورد و در این فرآیند، بر «چالش‌های نقدینگی که قبلاً مانع پذیرش شده‌اند» غلبه خواهند کرد.پس از توسعه، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری Tether اظهار داشت:

 ما از اعلام ادغام Tether (USD₮) با Strike بسیار هیجان زده هستیم. این یک لحظه مهم برای صنعت ارزهای دیجیتال است، زیرا نشان دهنده پذیرش و به رسمیت شناختن فزاینده استیبل کوین ها به عنوان یک راه حل پرداخت دیجیتال قابل اعتماد و کارآمد است. مدیر اجرایی همچنین اضافه کرد که این همکاری پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال را تقویت می کند، “نوآوری را هدایت می کند و یک اکوسیستم مالی فراگیرتر برای همه ایجاد می کند.”

Strike از گسترش برنامه خود به بیش از 65 کشور از پایگاه فعلی ایالات متحده و السالوادور خبر داد و کل بازار آدرس پذیر خود را به تقریباً 3 میلیارد نفر رساند. فهرست جدید کامل از 47 کشور مورد حمایت شامل بوتان، برزیل، اکوادور، گواتمالا، هندوراس، کنیا، نیوزیلند، پاراگوئه و اوگاندا، در کنار کشورهای توسعه‌دهنده قبلی مانند آرژانتین، نیجریه، کنیا و غنا است.

 در اوایل سال جاری، با غول فین‌تک Fiserv شریک شد تا شبکه لایتنینگ بیت‌کوین را با ارائه‌دهنده پایانه‌های فروش Clover یکپارچه کند.

Related Posts

Leave a comment