پنجمین نهنگ بزرگ شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) یک شخص است.

IMG_20230518_131436_089

دنیای ارزهای دیجیتال همیشه چند سورپرایز در آستین خود دارد و این بار یک شگفتی بزرگ است. فعالیت های جالبی در مورد پنجمین دارندگان بزرگ Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) انجام شده است، جایی که به نظر می رسد یک نهاد پشت هر دو کیف پول است.

نهاد مورد بحث، که مشکوک به Jump Trading یا شریک Jump Trading است، در حال حاضر دارای 20 تریلیون SHIB به ارزش 176 میلیون دلار و 3.4 میلیارد DOGE به ارزش 248 میلیون دلار است. جالب اینجاست که این دارایی‌های عظیم از طریق یک سری معاملات که تقریباً به طور همزمان اتفاق می‌افتند به دست آمدند.

نهنگ SHIB که تحت شناسه “0x73AF” کار می کند، 20 تریلیون SHIB را در چهار تراکنش جداگانه به کیف پول “0x40B3” منتقل کرد و این کیف پول را به پنجمین دارنده بزرگ SHIB ارتقا داد. به موازات آن، نهنگ DOGE، معروف به “DDuX” نیز اقدام مشابهی انجام داد و 3.4 میلیارد DOGE را نیز در چهار تراکنش به کیف پول “DEgD” منتقل کرد. نتیجه؟ “DEgD” اکنون به عنوان پنجمین دارنده بزرگ DOGE است. با حفاری عمیق‌تر، مشخص شد که “0x73AF” همچنین 310 هزار اتریوم (ETH) به ارزش 563 میلیون دلار از آدرس‌های داخلی Jump Trading، یعنی “0x0716” و “0xeA3e” دریافت کرده است. این به این نظریه می افزاید که این معاملات توسط Jump Trading یا یکی از شرکای آن تنظیم می شوند. در میان این فعالیت نهنگ ها، توجه به این نکته مهم است که SHIB و DOGE اخیراً رکودی را در عملکرد بازار خود تجربه کرده اند. هر دو ارز دیجیتال حدود 20 درصد کاهش ارزش داشته اند، روندی که در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال منعکس شده است. با وجود این، حرکت پرمخاطره این نهاد حاکی از رویکردی مطمئن و استراتژیک برای سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال است.

Related Posts

Leave a comment