پیشنهاد سنای فرانسه به اینفلوئنسرها اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتال را ترویج کنند.

IMG_20230504_125829_163

پیشنهاد سنا تنها چند ماه پس از تصویب قانونی مجلس ملی مبنی بر ممنوعیت تبلیغات اینفلوئنسر برای محصولات و خدمات کریپتو ارائه شد.

کمیته امور اقتصادی مجلس سنای فرانسه اخیراً اصلاحیه‌ای را در قانون معلق تصویب کرد که به شرکت‌های رمزارز ثبت‌شده اجازه می‌دهد اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی را برای اهداف تبلیغاتی و تبلیغاتی استخدام کنند.

 طبق ترجمه اصلاحیه ارائه شده توسط بینگ، عبارت جدید به شرکت‌هایی که در سازمان بازارهای مالی فرانسه (AMF) ثبت شده‌اند اجازه می‌دهد تا اینفلوئنسرها را برای محصولات خود استخدام کنند:

 عبارت فعلی محدودتر از مقررات موجود در کد مصرف کننده است، زیرا امکان استفاده از نفوذ تجاری را برای ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتال (PSAN) ثبت شده در سازمان بازارهای مالی (AMF) منتفی می کند. در نتیجه، این اصلاحیه این امکان را برای PSAN های ثبت شده یا تایید شده توسط AMF ایجاد می کند.

 در تکرار اولیه، لایحه مورد بحث خواستار چیزی بود که اساساً به معنای ممنوعیت مستقیم تبلیغات تأثیرگذار برای صنعت کریپتو در فرانسه بود. عبارت آن شرکت‌هایی را که می‌توانند در تبلیغات اینفلوئنسر شرکت کنند، محدود به شرکت‌هایی می‌کند که دارای مجوز AMF هستند، جایی که هیچ شرکت ارز دیجیتال در حال حاضر با آن روبرو نیست.

Related Posts

Leave a comment