چرا چرخه های خرس بیت کوین به طور بالقوه به پایان رسیده است.

photo_2022-03-21_12-35-35

به گفته ویلی وو، تحلیلگر و اقتصاددان زنجیره ای، چرخه های بازار بیت کوین کاملاً تغییر کرده است و اکنون در مقایسه با دوره های قبلی متفاوت شکل می گیرد. مدل داده ارائه شده نشان می دهد که دوره نزولی فعلی ممکن است به پایان برسد.

در ماه اکتبر، وو تز “آخرین چرخه” را به اشتراک گذاشت و پیشنهاد کرد که چرخه های نزولی و صعودی بیت کوین دیگر در الگوهای چهار ساله حرکت نمی کنند. به طور عمده، نصف کردن محرک اصلی هر چرخه بود: انباشت بیت کوین درست قبل از نصف شدن در حال افزایش بود، توزیع فعال پس از آن اتفاق می افتاد و چرخه نزولی در دوره بین هاوینگ شروع می شد.

پس از ورود گسترده وجوه نهادی، اکوسیستم بازار ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی به بلوغ رسید و به طور مستقل از نصف شدن بیت کوین حرکت کرد. «راهپیمایی غیرقابل پیش‌بینی» که بیت‌کوین در حال حاضر نشان می‌دهد، بیشتر به عرضه و تقاضای طبیعی در اکوسیستم گره خورده است، که به همین دلیل همبستگی قوی با بازارهای سنتی به راحتی توضیح داده شد.

هنگامی که بازار عوامل کلیدی بیشتری را برای دنبال کردن پیدا کرد، صنعت ارزهای دیجیتال به احتمال زیاد شروع به حرکت در الگوهای مشابه با روندهای بازارهای نوظهور خواهد کرد.

علاوه بر روندهای کوتاه تر، وو اصلاح 100 روزه را که در آوریل آغاز شد، زمانی که اکثر بازار انتظار پایان رالی و یک بازار نزولی دیگر را داشتند، مطرح کرد. این اتفاق نیفتاد زیرا قیمت اولین ارز دیجیتال به 70000 دلار رسید.

Related Posts

Leave a comment