کمیته سنای برزیل لایحه تنظیم تراکنش های رمزنگاری را تصویب کرد.

photo_2022-02-24_15-48-51

این پروژه که توسط سناتور فلاویو آرنس معرفی شده است، باید در مجمع عمومی سنا و سپس، در صورت تایید، توسط اتاق نمایندگان برزیل به رای گذاشته شود.

کمیته امور اقتصادی سنای برزیل لایحه ای را تصویب کرد که تراکنش های ارزهای دیجیتال را تنظیم می کند.

این لایحه که توسط سناتور فلاویو آرنس ارائه شده است، باید در مجمع عمومی سنا و در صورت تصویب، توسط اتاق نمایندگان برزیل به رای گذاشته شود. سپس قوه مجریه این اختیار را دارد که این لایحه را وتو کند.

پس از تصویب لایحه آرنس، مجلس سنای برزیل دو لایحه کریپتو دیگر ارائه شده توسط سناتورهای استیونسون والنتیم و ثریا ترونیک را کنار گذاشت.

در این لایحه، آرنس همچنین بررسی اجمالی مشترک ارزهای دیجیتال بین بانک مرکزی برزیل و آژانس جمع‌آوری مالیات، Receita Federal را پیشنهاد می‌کند.

در صورت تصویب این لایحه، قوه مجریه مجوز فعالیت را به شرکت‌های رمزارز ارائه می‌کند. علاوه بر این، شرکت‌های ارز دیجیتال باید شورای کنترل فعالیت‌های مالی برزیل را از تراکنش‌های مشکوک به پول‌شویی مطلع کنند.

این لایحه همچنین جرم جدیدی را که با دارایی های مجازی انجام می شود مشخص می کند که مجازات آن بین چهار تا هشت سال زندان و جریمه نقدی است.

تا سال 2029، این لایحه، خرید ماشین‌آلات و نرم‌افزار برای پردازش، تبدیل و استخراج ارزهای دیجیتال توسط شرکت‌هایی را که 100 درصد انتشار گازهای گلخانه‌ای را خنثی می‌کنند، از مالیات معاف می‌کند.

Related Posts

Leave a comment