کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شکایتی را علیه صرافی مستقر در سیاتل ارائه کرده است زیرا Bittrex آماده توقف ارائه خدمات در ایالات متحده است.

IMG_20230418_093424_724

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پلتفرم معاملاتی دارایی های رمزنگاری شده Bittrex و بنیانگذار و مدیر عامل سابق آن ویلیام شیهارا را به دلیل اداره یک بورس اوراق بهادار ملی ثبت نشده، کارگزاری و آژانس تسویه حساب متهم کرد. این آژانس یک اتهام جداگانه علیه Bittrex Global ارائه کرد.

SEC چهار اتهام نقض قانون مبادله را علیه شرکت ها و Shihara در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منطقه غربی واشنگتن مطرح می کند. Bittrex Global همچنین “در رابطه با عملکرد یک دفتر سفارش مشترک به همراه Bittrex” متهم شده است.SEC در شکایت خود استدلال کرد که OMG, Dashتوکن‌های Monolith (TKN)، Naga (NGC) و IHT Real Estate Protocol (IHT) که در Bittrex معامله می‌شوند، اوراق بهادار هستند. SEC در گذشته به دلیل اعمال «تنظیم از طریق اجرا» با این ادعا که نشانه‌ها تنها در زمانی که چنین شکایت‌هایی را ارائه می‌کنند، اوراق بهادار هستند و نه قبل از آن، مورد انتقاد قرار گرفته است.

این آژانس همچنین مدعی است که Bittrex و Shihara به مشتریان توصیه کرده‌اند که «بیانیه‌های مشکل‌ساز» را حذف کنند تا از بررسی‌های نظارتی اجتناب کنند. شکایت SEC به دنبال حذف، مجازات و دستورات دائمی علیه متهمان در محاکمه هیئت منصفه است. 

بیت‌ترکس در ماه اکتبر به دلیل نقض برنامه‌های تحریم‌ها و قانون رازداری بانکی از سوی دفتر کنترل دارایی‌های خارجی و شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه‌داری آمریکا مورد اتهام قرار گرفت.

Related Posts

Leave a comment